وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار گردشگران ورودی در سه ماه اول سال گذشته ۹۸۶ هزار و ۶۵۲ نفر بوده که این آمار امسال به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
وکیل مهدی هاشمی گفت: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
وزیر اسبق بهداشت گفت: مشکلات معیشتی فقط بخشی از مسائل و معضلات مردم در حاشیه شهرهاست و مسائل و آسیب های اجتماعی زیادی در این مناطق وجود دارد. جلوه های زشت مشکلات معیشتی مردم در این مناطق هر فطرت پاک انسانی را آزار می دهد.
یکی از مصادیق آزار و اذیت حمید نوری در سه سال و نیم گذشته، نگهداری او در سلول انفرادی و تعویض مداوم بازداشتگاه‌های وی بوده است.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
داده‌های مرکز آمار ایران نیز نشان از روند نزولی آمار ازدواج می‌دهد. بهار تا پاییز سال جاری، ۳۹۲ هزار و ۳۲۴ مورد ازدواج ثبت شده است. در حالی که مجموع این سه فصل در سال گذشته، ۴۴۳ هزار و ۵۰۶ مورد ازدواج ثبت شد.
امیرعباس آزرم‌وند روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه آزاد شد. آقای آزرم‌وند از اسفندماه سال گذشته دوران محکومیت سه سال و هفت ماه خود را می‌گذراند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است.
به نظر می‌رسد تیم کشتی آزاد کشورمان در سه ماه پایانی سال علاوه بر حضور در اولین مرحله از مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در قاهره، در یکی از دو جام یاشاردوغو یا دانکلوف نیز نمایندگانی خواهد داشت.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که طی دو سه سال اخیر در اردوها از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نکات فنی زیادی را یاد گرفته و حالا با آنها رقیب شده است.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.
جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلف پزشکی صورت گرفته در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، صبح روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
طبق اعلام کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی چند سال گذشته سه نفر در محل ساخت ورزشگاه‌های کشور میزبان جام جهانی قطر در ساعات کاری جان خود را از دست داده‌اند.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
سه آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافتند.
تیم کشتی آزاد امید کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان بامداد امروز (سه شنبه) راهی کشور اسپانیا شد.
تیم کشتی آزاد امید کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان بامداد امروز (سه شنبه) راهی کشور اسپانیا شد.
یک جامعه شناس:‌ تهران در سال ۸۰ جزو سه ـ چهار استان با پایین‌ترین نرخ خودکشی در کشور بود، اما این روند از سال ۹۵ ناگهان افزایشی شد و نهایتا به نرخ ۶.۸ رسید.
هرکس عالما عامدا به واسطه ضرب یا اذیت و آزار زن حامله، موجب سقط جنین او شود، علاوه بر پرداخت دیه یا قصاص حسب مورد به حبس از یک تا سه سال محکوم خواهد شد». این ماده قانون افراد را به طور عام خطاب قرار داده و به ارکان مادی و معنوی این جرم اشاره کرده است؛ اما در مواد قانونی دیگر به افرادی که به طور مشخص با امور مربوط به پزشکی سروکار دارند و اسباب و وسایلی که می‌تواند سقط جنین را فراهم آورد، پرداخته است.
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ