محمد محبی و مهدی قایدی پیش از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال، برای زدن ضربه ایستگاهی دست به ابتکار جالبی زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
بنابه گفته مسئولان، «خوک‌های آبی بسیاری در این منطقه از دریا دیده می‌شود و به همین دلیل کوسه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند و گاهی پیش می‌آید که کوسه‌ها تا نزدیکی ساحل پیش می‌آیند.» همچنین آن‌ها توصیه کردند، «کوسه‌ها صبح‌های زود و غروب‌ها به سراغ شکار می‌روند و بهتر است مردم در این مواقع از روز در آب شنا نکنند.»
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
یکی از بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، شیری را دید که در خیابان خوابیده بود، علت آن را جویا شد و به او گفتند که زرافه ای را گرفته و ۷ روز متوالی آن را می خورد، سپس سیر شده است و دیگر نمی‌توانست حرکت کند
کمتر از ۵۰ روز از سال ۱۴۰۲ گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر، تخم مرغ، مرغ و… ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند ۳۸، شکر ۳۳ و مرغ ۸۷.۴۰۰ هزار تومان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
رشید مظاهری روز خاصی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز سپری کرد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
در روز پیروزی برابر ذوب آهن، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی این تیم برابر آلومینیوم اراک را از دست دادند.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
نهنگ‌های قاتل در تازه‌ترین کشتارشان در یک روز ۱۷ کوسه هفت‌آبششی را شکار کرده‌اند. چطور این تعداد ثبت شده است؟ چون نهنگ‌ها فقط جگر کوسه را می‌خورند و باقی را در دریا رها می‌کنند که در اغلب موارد به ساحل می‌رسد.
منصوریان روز گذشته به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.درخواست هواداران از باشگاه فولاد، جذب سرمربی خارجی بود، امروز هواداران با حضور در ورزشگاه اعتراض خود را به تصمیم اخیر باشگاه نشان دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو‌های اول دسامبر نشان می‌دهد که نور‌های سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نور‌هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می‌رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند.
روز پنجم بازی‌های جام جهانی با جدال دو تیم سوئیس و کامرون از گروه G آغاز خواهد شد.
راهپیمایی روز دانش آموز در بندرعباس در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
به گفته دبیر اجرایی ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک، مراسم امسال روز ملی پارالمپیک با شعار «تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی» برگزار خواهد شد.
دو روز از آغاز به کار رسمی گشت‌های ویژه پلیس گذشته و می‌توان گفت اکثر مردم این خودروهای جدید پلیس که سبز پررنگ هستند را در خیابان‌ها دیده‌اند، سوال این است که ماموریت اصلی این گشت‌ها چیست؟
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ