بازیکن کلمبیایی آلومینیوم در جریان بازی تیمش برابر مس کرمان اتفاق جدیدی را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.
تلاش عجیب یک سگ برای کندن شاخه درخت صحنه بامزه‌ای را به وجود آورد./خبرآنلاین
یک گل بی‌نظیر از ابرستاره ما فرشاد نور. خداروشکر عجب گلی زدیم. دمت گرم فرشاد. بغض ما ترکید روی این صحنه. سوپرگل استثنایی از فرشاد دلها. بغض 35 میلیون افغانستانی ترکید
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
تالار بسكتبال آزادى بعد از شكست شهردارى گرگان برابر الرياضى لبنان شاهد صحنه هاى عجيبى بود.
تا پیش از این ستاره شناسان فقط تاثیرات قبل و بعد از این فرایند را مشاهده کرده بودند، اما هیچ گاه سیاره ای را هنگام بلعیده شدن، ندیده بودند.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذخیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذحیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
در دیدار شب گذشته لورکوزن و بایرن مونیخ شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: این حقیقت انکارناپذیری است که چین احتمالاً در آینده مهم‌ترین بازیگر صحنه بین‌المللی خواهد بود و اینکه در ایران نیز اشتیاق زیادی به تعامل با چین وجود داشته باشد امر عجیبی نیست. منتها مهم است این اشتیاق مبنای تحلیلی و محاسباتی درستی داشته باشد و الزاماً تابع یک نگرش ایدئولوژیک خاص به روابط بین‌الملل نباشد؛ چرا که «اشتیاق ایدئولوژیک» انعطاف و نرمش لازم را از دستگاه سیاست خارجی کشور سلب و طرف مقابل را به «طرف مسلط» رابطه تبدیل خواهد کرد.
یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: این حقیقت انکارناپذیری است که چین احتمالاً در آینده مهم‌ترین بازیگر صحنه بین‌المللی خواهد بود و اینکه در ایران نیز اشتیاق زیادی به تعامل با چین وجود داشته باشد امر عجیبی نیست. منتها مهم است این اشتیاق مبنای تحلیلی و محاسباتی درستی داشته باشد و الزاماً تابع یک نگرش ایدئولوژیک خاص به روابط بین‌الملل نباشد.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.
پرش یک هوادار آرژانتینی به درون اتوبوس روباز حامل بازیکنان آلبی‌سلسته جشن قهرمانی در پایتخت این کشور را متوقف کرد.
ویدیویی عجیب از قلیان کشیدن خطرناک یک موتورسوار در صدمتری مشهد باعث ترس و حیرت حاضرین در صحنه شد.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
قضاوت موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و ذوب آهن مورد اعتراض کادرفنی و اعضای دو تیم قرار گرفت.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۲ تن از ایشان وخیم است.
تصویری فراگیر از مصاحبه خبرنگار روسی با وزیر ارتباطات در مسکو را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ