در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذحیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
تلاش عجیب یک سگ برای کندن شاخه درخت صحنه بامزه‌ای را به وجود آورد./خبرآنلاین
گاهی این رفتار کاملا عمدی است و در نتیجه کمبود کلسیم روی می‌دهد. در میان گوزن‌ها و دیگر سم‌داران خوردن استخوان برای تامین کلسیم دیده شده است.
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذخیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
در دیدار شب گذشته لورکوزن و بایرن مونیخ شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
گل زودهنگام کای هاورتز به لیورپول در موقعیتی عجیب آفساید تشخیص داده شده و مردود شد و البته تصمیم داور در این صحنه درست بود.
درگیری تورس و ساویچ در دقایق پایانی بازی اتلتیکو و بارسلونا صحنه های عجیب و جالب توجهی به همراه داشت.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
تصویری از هری کین، کاپیتان انگلیس و تیم فرانسه در پایان بازی منتشر شده که یکی از قاب‌های ماندگار تاریخ رقابت‌های جام جهانی خواهد بود.
پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، با خوردن چمن ورزشگاه اولدترافورد صحنه عجیبی را پیش از بازی با تاتنهام رقم زد.
بازیکن کلمبیایی آلومینیوم در جریان بازی تیمش برابر مس کرمان اتفاق جدیدی را تجربه کرد.
مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
مس کرمان در شرایطی در قائمشهر برابر نساجی شکست خورد که در صحنه گل حریف، اتفاق عجیبی شکل گرفت.
مهاجم نساجی می‌گوید عدم اعلام خطا پس از برخورد رشید مظاهری با او، عجیب‌ترین صحنه ورزشی زندگی اش بوده است.
قضاوت موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و ذوب آهن مورد اعتراض کادرفنی و اعضای دو تیم قرار گرفت.
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ