تا پیش از این ستاره شناسان فقط تاثیرات قبل و بعد از این فرایند را مشاهده کرده بودند، اما هیچ گاه سیاره ای را هنگام بلعیده شدن، ندیده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید معمول نباشد که یک بازیکن فوتبال از روند نقل و انتقالات تیم صحبت کند اما اوضاع برای علیرضا بیرانوند متفاوت است.
کمتر پیش آمده تصویری از خولیو مونوز در صفحه باشگاه تراکتور منتشر شود.
شکار قوی سپید در تالاب انزلی توسط گاندوها
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
بارسلونا به دنبال شکار پدیده 17 ساله فوتبال آلمان از فرایبورگ است و پیشنهادی به این باشگاه ارسال کرده است.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
یحیی گل‌محمدی بعد از لغو اردوی پرسپولیس هنوز گفتگویی با رسانه‌ها انجام نداده است.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
مدافع ملوان تا وقتی که پایش را ام آر آی کند خواب نداشته . در عین حال ترس از پارگی رباط صلیبی و درد شدید باعث شده که او خودش را سرزنش کند.
این سیاره نمونه‌ای از یک «ابر مشتری» است. سیاره‌ای شبیه به غول گازی در منظومه شمسی خودمان، اما بسیار بزرگ‌تر، شاید ۱۲ تا ۱۸ برابر جرم سیاره مشتری را دارد.
سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.
حنیف عمران‌زاده می‌گوید که بازیکن تیمش در صحنه اخراج در موقعیت آفساید قرار نداشته است.
یکی از مشکلات حوادث چند ماه اخیر، ایجاد شکاف عمیق اجتماعی بود. مسئولان باید بدانند نارضایتی‌ها باید چاره‌جویی شود. برای اقناع مردم باید اقدامات لازم فرهنگی و سیاسی انجام شود. ریشه‌یابی اعتراضات و پاسخگویی به مردم وظیفه مهم مسئولان است ... کلید حل مشکلات امروز بازگشت به انتخابات رقابتی با حضور گسترده مردم در صحنه است.
ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت:‌ آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه‌های زیبای این دیدار پرتنش بود که توسط عکاسان شکار شد.
رئیس کمیته داوران اظهار نظر جالبی بعد از صحنه جنجالی داوری در ورزشگاه فولاد‌شهر داشت.
از ابتدای بازی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان استرس بالایی داشت و در چند صحنه ناخن دست خود را می‌خورد.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست، از صبح امروز برای دومین روز متوالی، به بهانه سال نوی عبری، با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند که اعتراض فلسطینیان را در پی داشت.
مظاهری می‌گوید: بعد از بازی، بازیکن نساجی به من گفت که در آن صحنه می‌توانست دوباره بلند شود و توپ را دنبال کند و گل بزند. من هم گفتم خدا را شکر که این کار را نکردی!
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.
نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه، نویسنده شهیر فرانسوی‌ است و از مهم‌ترین آثار ادبیات نمایشی جهان به شمار می‌آید که تاکنون کارگردانان متعددی آن را روی صحنه برده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ