میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که میخواهید به میهمانی بروید و کفشی که مد نظرتان است، برایتان تنگ شده و نیاز به ترفند گشاد کردن کفش دارید.
ساعتی که پپ گواردیولا در دیدار مقابل برنلی روی مچ دستش بسته بود، سوژه کابران فضای مجازی شده است.
درصورتی که دانه‌های هل درشت و رنگ آن‌ها سبز زیتونی باشد، احتمالاً با هل اصلی سر و کار دارید. اگر رنگ آن به سبز روشن متمایل باشد، ممکن است به منظور تغییر رنگ از روش‌های مصنوعی استفاده شده باشد. از طرفی، هل‌های خشک و کهنه نیز با رنگ متمایل به زرد یا حتی به سمت قهوه‌ای، نماد تقلبی بودن می‌باشند.
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
در ویدئو زیر کم‌فروشی عجیب یک نانوایی در سنگین‌تر کردن وزن چانه خمیر را ببینید .
مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
مهاجران به محض دریافت پاسپورت و شناسنامه کشور مقصد به عنوان دانشجوی مهمان به کشور باز می‌گردند و در پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های ایران با صرف هزینه‌های گزاف در رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل می‌دهند.
در حالی که داشتن مهاجمان زهردار و تمام کننده یکی از بزرگ‌ترین نیازهای مربیان لیگ برتر به شمار می‌رود، مورایس در این زمینه هیچ تشابهی با همکارانش ندارد.
ماست یکی از پرخاصیت‌ترین مواد غذایی است که دارای خواص زیادی بوده و آن را می‌توان در خانه تهیه کرد. ماست‌هایی که در سوپر مارکت‌ها و... به فروش می‌رسند، اغلب شیرین و سفت هستند. به همین خاطر برخی از کدبانو‌های ایرانی علی رغم میل‌شان به جای تهیه ماست در خانه به خرید آن روی می‌آورند. در این بخش ترفندی را در تهیه ماست خانگی به شما می‌آموزیم که می‌توانید با آن یک ماست شیرین و سفت درست کنید.
کارگران در اتفاقی عجیب از بیل مکانیکی به عنوان گاز سرخ کردنی استفاده کردند و با آن غذا طبخ کردند.
بر اساس یک مطالعه جدید، روایت‌های مربوط به موجودی اسرارانگیز که در دست‌نوشته‌های دوران اسکاندیناوی باستان توصیف شده، ممکن است با ترفند ناشناخته‌ای برای تغذیه در ارتباط باشد که به‌تازگی در نهنگ‌ها به ثبت رسیده است.
تصویری دیدنی از ترفند عجیب یک مرد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش در ورزشگاه را ببینید.
موبایل‌قاپ حرفه‌ای پس از هک کردن گوشی طعمه‌هایش، از آن‌ها اخاذی می‌کرد. او زمانی که برای باجگیری به سر قرار با آخرین طعمه‌اش رفت، تصور نمی‌کرد که در آنجا مأموران پلیس منتظرش باشند.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
در راستای مطالعات قبلی، محققان بر این باورند که بسته‌بندی‌هایی که شرکت‌کنندگان با آن‌ها آشنایی بیشتری دارند، ممکن است بر اعصاب چشایی آن‌ها تاثیر بگذارد؛ در بریتانیا اسنک‌های نمکی در بسته‌بندی‌های آبی فروخته می‌شوند.
یک هوادار مکزیکی برای آوردن مشروبات الکلی به ورزشگاه از یک ترفند عجیب استفاده کرد اما با هوشیاری نیروهای امنیتی قطر ناکام ماند.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی باندی خبر داد که یک سوم جیوه مورد نیاز کارخانه پتروشیمی آبادان را به سرقت می‌بردند.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
شب طلایی در داستان با حفره‌های فراوانی همراه بود، در انتخاب بازیگر با اشتباهات فاحش مواجه است و در اجرا دچار ضعف‌های غیرقابل انکار است. هناس اما یک تله فیلم بود که سازندگانش نیز احتمالاً با آگاهی شدت ضعف فیلم، کمپین تبلیغاتی‌شان را بر روی خانواده شهید هسته‌ای متمرکز کردند تا برخی قید نقد این فیلم و هدر دادن بیت المال در مسیر ساخت چنین اثر ضعیف و مبتدیانه‌ای را بزنند؛ ترفندی که حتمالاً جواب نمی‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ