رهبر انقلاب فرمودند: شیعه‌ی انگلیسی ممکن است در خود کشور اسلامی باشد. منظور الهام‌گیری از انگلیس است؛ یعنی شیعه‌ی دعوا درست کن، سنّی دعوا درست کن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
ریس جیمز، کاپیتان چلسی، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است.
محمدرضا ساکت به خبر جنجالی پیرامون بودجه تیمهای ورزشی سپاهان واکنش نشان داد.
دروغ عجیب رئیس فدراسیون بسکتبال؛ تیم ملی با ۲سرمربی رسمی!
کریستیانو رونالدو می‌گوید از اینکه به زودی در دو بازی دوستانه با پیراهن النصر به مصاف پی‌اس‌جی و اینتر می‌رود هیجان‌زده است.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
دروغ توییتری بیرانوند برای فرار از فشار پرسپولیسی‌ها؟
توصیه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی بسیاری از اوقات می‌توانند گمراه‌کننده باشند. به خصوص وقتی پای سلامت در میان است، این نکته اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.
مصطفی آجورلو درخصوص اتهامات مربوط به هزینه 700 میلیاردی استقلال به برخی ابهامات پاسخ داد.
شجاع خلیل‌زاده شایعه امضای قرارداد دو ساله با سپاهان را تکذیب کرد.
دروغ مدیران استقلال به بازیکنان رو شد
اولیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید اخبار مربوط به عصبانیت شدید او پس از شنیدن خبر اخراجش دروغ است.
خبرنگار روزنامه صهیونیستی می‌گوید تا زمانی که جنبش جهاد اسلامی می‌تواند صدها راکت و موشک را به سمت اسرائیل شلیک کند، ادعای نخست‌وزیر این رژیم درباره ایجاد بازدارندگی در غزه، دروغ است.
خبر دروغ در کانال رسمی استقلال؛ خطر سقوط و کسر امتیاز
رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
هولوکاست دروغین و تلاش صهیونیست‌ها برای توجیه جنایات خود در سراسر جهان از طریق آن از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در فضای مجازی به آن پرداخته‌اند.
خائومه یوپیس، یکی از اعضای باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با رادیو مارکا ادعا کرد که مطرح شدن ادعای بازگشت مسی به بارسا برای فریب اذهان عمومی است.
پدر‌ها و مادر‌های عزیز چه دوست داشته باشید و چه نه فرزندان بعضی از شما در مدرسه توسط دانش‌آموزان دیگر اذیت می‌شوند و جملاتی کلیشه‌ای مانند "به آن‌ها توجه نکن" یا "سعی کن با آن‌ها دوست شوی" و ... چاره کار نیست.
جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در مورد شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.
لوئیس فیگو مصاحبه منتسب به خود در مورد اینکه فرناندو سانتوس به خاطر نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو باعث ناکامی پرتغال در جام جهانی شد را رد کرد.
کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.
شبکه تلویزیونی الجزیره در بیانیه ای به مناسبت صدمین روز قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه به دست نظامیان صهیونیست با صدور بیانیه ای بر دروغ بودن ادعاهای تل آویو در این زمینه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ