کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستمی که در میان مردم پایگاه دارد یا همان «حکومت رضایتی» می‌تواند برای حل مشکلات کشور از مشارکت و همراهی مردم استفاده کند، ولی وقتی سیستم هدایتی با کسری اعتبار و ناکارآمدی روبه‌رو است مجبور هست برای حل مشکلات جامعه به «دروغ» و به «زور» متوسل شود. سیستم‌های غیررضایتی دائم در آماده‌باش برای دفاع از خود هستند نه ابزاری برای توسعه پایدار کشور.
حتی کارکشته‌ترین کارشناسان زبان بدن هم در شناسایی فرد فریبکار با چالش‌هایی مواجه هستند. سؤال اصلی این است که «آیا فرد مذکور به دلیل آنکه دارد دروغ می‌گوید استرس دارد؟» یا «استرس او دلیل دیگری دارد؟» چالش بعدی آن است که در فقدان هیچ نوع علامتی چگونه می‌توان دروغ‌گو را شناسایی کرد؟ اینجا ۶ چالش را برمی‌شماریم که ممکن است شما را در شناسایی فرد دروغ‌گو به اشتباه بیندازند.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم! این کتاب ارزش مطالعه دارد و فصل اول و دوم را بسیار توصیه می‌کنم و باقی فصل‌ها برای دروس و رشته‌های تخصصی مفید است.
نمک‌شناس گفت: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
هرگز در ایران حقوقم را به موقع نگرفتم. من دوست ندارم دروغ بشنوم اما یک‌بار به من می‌گویند امروز یک‌بار هم می‌گویند فردا. یا می‌گویند امروز رمضان است و فردا نوروز و گاهی هم می‌گویند محرم است.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
پدر‌ها و مادر‌های عزیز چه دوست داشته باشید و چه نه فرزندان بعضی از شما در مدرسه توسط دانش‌آموزان دیگر اذیت می‌شوند و جملاتی کلیشه‌ای مانند "به آن‌ها توجه نکن" یا "سعی کن با آن‌ها دوست شوی" و ... چاره کار نیست.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
دکتر علیرضا پارساپور دبیر اسبق ستاد اخلاق پزشکی وزارت بهداشت ایران می‌گوید اصلا بعید نیست که امکان تولد کودک در رحم مصنوعی عملیاتی شود، اما چالش بزرگ این نوآوری در علم، چالش‌های بزرگ برای بنیان خانواده و زیر پا گذاشته شدن اخلاق پزشکی است.
نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح «مجازات و تعزیرات بازدارنده در مورد اظهارنظر‌های افراد» گفت: طرح مذکور برای رسیدگی به اظهارات این افراد سه شرط اساسی قرار داده است و تأکید داشته اگر افراد چهره در فضای حقیقی یا مجازی بیان دروغ داشته باشند و این دروغ انعکاس گسترده پیدا کند که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شود، مشمول مجازات‌های پیش‌بینی شده خواهد شد.
هواوی درزمینه‌ی طراحی تراشه سال‌ها تجربه دارد. احتمالاً این شرکت از تراشه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری جدیدش در گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کند. افشاگر ویبو می‌گوید هواوی به‌صورت محدود و در قالب پروژه‌های آزمایشی، استفاده از این تراشه‌ها را شروع کرده است.
داییی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
امجد امینی می‌گوید: ژینا هیچ بیماری‌ای نداشته و کسانی که می‌گویند او صرع یا بیماری زمینه‌ای داشته، دروغ می‌گویند: او نه صرع داشت، نه بیماری قلبی. بیشترین بیماری‌ای که داشته سرماخوردگی بوده. همه این‌ها را از خودشان درآورده‌اند.
ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
فرآیند تولید اولین نمونه خودرو هایما 8S در هفته نخست تیرماه در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ