ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ فروند جنگنده کره شمالی نزدیک مرزهای این کشور پرواز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
بورس فردا در ۲۵ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فدراسیون فوتبال ایران خواستار حضور ۱۰‌ بازیکن پرسپولیس در سفارت بلغارستان برای دریافت روادید شد.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از ۱۰ بازیکن پرسپوليس برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
منابع خبری از انفجاری در افغانستان خبر دادند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
مدیرعامل یک شتابدهنده در حوزه علوم شناختی ۱۰ اشتباه رایج هنگام شروع فعالیت استارت‌آپ‌ها را تشریح کرد.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
مشاغلی بیشتر در معرض هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که هوش مصنوعی بتواند مهم‌ترین فعالیت‌های آن‌ها را به طور کامل انجام دهد یا به آن‌ها در روند کار کمک کند. آن‌ها افزودند: برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند حداقل تا حدی جایگزین وظایف «دریافت اطلاعات» و «تجزیه و تحلیل داده‌ها یا اطلاعات» شود، یا می‌تواند به «کار با رایانه» کمک کند.
بورس فردا در ۱۶ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۱۰ درصد شالیزارهای گیلان به مرحله برداشت برنج رسیده است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
امروز به ۱۰ هواپیمای نظامی خطرناک می‌پردازیم که قادرند تلفاتی باورنکردنی به دشمن وارد کنند و حتی سرنوشت جنگ را تغییر دهند.
در ادامه تنش‌ها در جزیره تایوان، وزارت دفاع این منطقه اعلام کرد ده‌ها جنگنده و کشتی ارتش چین وارد تنگه تایوان شدند.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
وزارت دفاع تایوان امروز از رؤیت ۱۰ فروند جنگنده و ۴ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
بازیکن سابق استقلال این روزها با پیراهن شمارۀ ۱۰ هوادار، به مهر‌ه‌ای قابل اعتماد، ساکت و الهامی تبدیل شده است.
وزارت دفاع تایوان از شناسایی ۳۱ جنگنده و چهار کشتی جنگی چین در اطراف جزیره تایوان خبر داد و مدعی شد که ۱۰ جنگنده چینی امروز از خط میانی دو طرف عبور کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ