مشاغلی بیشتر در معرض هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که هوش مصنوعی بتواند مهم‌ترین فعالیت‌های آن‌ها را به طور کامل انجام دهد یا به آن‌ها در روند کار کمک کند. آن‌ها افزودند: برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند حداقل تا حدی جایگزین وظایف «دریافت اطلاعات» و «تجزیه و تحلیل داده‌ها یا اطلاعات» شود، یا می‌تواند به «کار با رایانه» کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
۱۰ درصد از کسر اموال و محرومیت ۱۵ ساله از شغل جرایم سلبریتی‌هایی است که قوانین حجاب را رعایت نمی‌کنند
من یک کارمندم، در طی ربع قرن اشتغال به کار تنها نزدیک ۱۰ سال اخیر است که ساعت کاری برایم محاسبه می‌شده و تنها در شغل آخرم و در پنج سال اخیر است که شیوه منظم و دقیق و ساعت کاری معمول کارمندی را تجربه کرده‌ام. اما پنج سال زمان کمی نیست، حالا دیگر یک برنامه معمول زندگی دارم که البته دامنه تغییراتی هم دارد، اما یک فرم «معمول» زندگی دارم که زندگی خودم و خانواده‌ام برپایه آن بنا شده است.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
رودسر- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: ۴۹ هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری رقم خورده است.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
صیاد‌ها در بهار و تابستان، مار‌ها را صید می‌کنند و حدود ۵ تا ۱۰ هزار حلقه مار سمی به موسسه می‌آورند، آن‌ها می‌دانند جایی که جونده زیاد زندگی کند، حتما زیستگاه مار است، چون مار‌ها اصولا جونده‌هایی مانند موش را می‌خورند.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۲ هزار داوطلب در آزمون استخدام معلم ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
کل جمعیت حاضر در سن کار (۱۵ ساله و بیشتر) در پاییز امسال ۶۳ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار نفر دارای شغل هستند. بر این اساس نسبت اشتغال در اقتصاد ایران ۳۷.۷ است، به بیان ساده‌تر در پاییز امسال از هر ده نفر ایرانی که در سن کار قرار داشته تنها حدود ۴ نفر دارای شغل بوده اند.
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
تفاهمنامه ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید برای معلولان و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد برکت و سازمان بهزیستی امضا شد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
تعدادی از کارشناسان کسب‌و‌کار می‌گویند، در دو ماه گذشته بین ۲۵۰ تا ۳۰۰هزار شغل از بین رفته است و احتمال بیکاری ۱۰ میلیون نفر در ایران وجود دارد؛ آن هم در شرایطی که ایران ۷۲ میلیون نفر کاربر اینترنتی دارد و حدود ۵۵ درصد آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه بیش از ۱۰ اسیر جنگی این کشور را به شکلی بی‌رحمانه‌ای به قتل رسانده که نمونه‌ای از جنایت جنگی دولت اوکراین است.
مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۰ هزار شغل برکت در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بنیاد برکت تا پایان سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان را اجرا می‌کند
کمیته امداد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با هدف ایجاد سالانه ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ