طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:سالانه ده همت برای دانش‌آموزان اتباع هزینه می‌شود.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
بورس فردا در ۲۵ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فدراسیون فوتبال ایران خواستار حضور ۱۰‌ بازیکن پرسپولیس در سفارت بلغارستان برای دریافت روادید شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: براساس تفاهم نامه های اخیر صندوق حدود ۱۰ همت با بانک‌ها به تفاهم رسیدیم تا برای حمایت مالی دانش بنیان ها در بسته رشد تولید استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد محکوم مالی با همت کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف استان تهران و ایجاد سازش از نعمت آزادی برخوردار شدند.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت ۹ الی ۱۰ خردادماه به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به سر می‌بریم، از ۱۰ همت بودجه مربوط به قانون جوانی جمعیت، هنوز هیچ ریالی برای اجرای این قانون تخصیص نیافته است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به سر می‌بریم، از ۱۰ همت بودجه مربوط به قانون جوانی جمعیت، هنوز هیچ ریالی برای اجرای این قانون تخصیص نیافته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت‌های دولتی اجازه دادند تا در سال آینده تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به وزارت اقتصاد اجازه داده شد به منظور حمایت از سهامداران خرد تا ۱۰ همت از سهام دولت در شرکت‌ها را در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد.
نخستین همایش ملی زبان‌ها و گویش‌های مناطق مرزی ایران ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ به همت دانشگاه بیرجند با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۸ از مرتفع شدن بزرگ ترین معارض باقی‌مانده از پروژه‌ بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ از مرتفع شدن بزرگ ترین معارض باقی‌مانده از پروژه‌ بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری این منطقه خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ