رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۱۰ درصد شالیزارهای گیلان به مرحله برداشت برنج رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
باشگاه استقلال در صورت عدم کسب و پرداخت جریمه مذکور در صورت قطعیت از محل مطالبات محکوم علیه نسبت به پرداخت دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
رئیس اداره بیماری‌های مزمن تنفسی وزارت بهداشت گفت: در حال آماده سازی زیرساخت و خرید تجهیزات در کل کشور هستیم تا بتوانیم اقدامات کنترلی مناسبی را برای بیماران آسم داشته باشیم.
یکی از مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد ۱۰ بازیکن این تیم بالای ۷۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند.
میوه شب عید ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: ۹۰۰۰ نانوایی در سطح استان تهران وجود دارد که ۹۹ درصد آن‌ها به کارتخوان مجهز شده‌اند و به صورت آنلاین می‌توان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت آن‌ها را رصد کرد و به این ترتیب شاهد کاهش قاچاق آرد در مدت اجرای طرح بوده ایم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که ۱۰ درصد وجوه حاصل از منابع دریافتی از مشترکان داخل شهرها، صرف اصلاح شبکه آب روستایی همان استان شود.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در افزایش سرمایه از محل سهام جایزه که در آن درصد افزایش سرمایه بیش از ۲۰۰ درصد باشد، نماد شرکت تا ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها بسته می‌ماند.
وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
پیشاهنگ گفت: از ۱۳۲ نیروگاه موجود در کشور تنها ۱۴ نیروگاه از سوخت مازوت استفاده می کنند که این ۱۰ درصد از نیروگاه های کشور است.
قوچان ـ دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: حدود ۱۰ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات ۳۰ شهریور قوچان لیدر بودند که همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: با وجود اعمال محدودیت‌های شدید، حداکثر صرفا ده درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم‌های داخلی سرازیر شده است.
قائم مقام وزیر صمت گفت: تاکنون متأسفانه تنها ۱۰ درصد زنجیره ارزی با فعالیت‌های صنایع پتروشیمی تأمین شده که باید این میزان افزایش یابد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر سفارش ساخت به صنایع دریایی داده نشود، رکود جدی در این صنایع ایجاد خواهد شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد از کل متوفیان حوادث رانندگی ما در بزرگراه آزادگان است.
رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم دریافت بودجه این رشته از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ابراز ناراحتی کرد.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: در تبصره ۷ قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده که ۱۰ درصد از خودروهایی که قرعه‌کشی می‌شوند به کسانی تعلق بگیرد که خودروی فرسوده و اسقاطی دارند.
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ