معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای این هفته انتخاب می‌کند تا فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای ۴ تا ۱۰ اکتبر برگزار می‌شود، حول این محور برنامه‌ریزی شود.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۰ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.
در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
نیک زاد در ادامه خطاب به مسافرینی که محور هراز را جهت تردد انتخاب می‌کنند؛ بیان کرد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت‌های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.
در نخستین ساعات امروز ۲ مورد سقوط بهمن در محدوده پیچ سرهنگ و آیینه در حوزه جغرافیایی استان البرز رخ داد که با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور این مسیر حوالی ساعت ۱۰ به روی وسایط نقلیه موتوری مسدود شد.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
روز گذشته براثر سقوط بهمن در بیش از ۱۰ نقطه حدفاصل دهانه شمالی تونل کندوان تا منطقه خاکک به طول چهار کیلومتر سبب انسداد این مسیر ارتباطی شد.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
شهردار منطقه ۱۰ از همکاری مدیریت شهری و اداره برق منطقه برای تأمین روشنایی نقاط بی دفاع در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن طی دو هفته آینده خبر داد.
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف چهار دستگاه خودرو شامل کامیونت، کامیون، پراید و تریلر در محور مشهد- نیشابور ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر تا ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ترافیک ۱۰ کیلومتری در محور ری-ورامین خبر داد.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سحرگاه امروز چهارم شهریورماه جاری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور فهرج-زاهدان واژگون شد و ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و ۵ نفر فوت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ