بنا بر آمارها، کشور از ۸۶۰۰ ساعت مصرف سالانه برق با ۳۰۰ ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکار‌های ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
علی رغم مستمری پایین بهزیستی، بخش زیادی از هزینه‌های یک معلول هزینه‌های سنگین درمان و خدمات توانبخشی است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: شاهد افزایش قیمت کود، سموم شیمیایی و هزینه آبیاری برای کشاورزان هستیم و باید دستور داده شود تا هزینه کشاورزان که روز به روز بالا می‌رود، کنترل شود.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
یک کارشناس مسکن گفت: هزینه‌های توسعه افقی بیشتر از هزینه‌های توسعه‌های عمودی نیست و این مسکن ها مزایایی دارند که در ساختمان های عمودی وجود ندارد.
در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند کلیه استعلامات بین دستگاهی پنجره واحد مدیریت زمین رایگان است.
افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، مردم این کشور را مجبور کرده تا برای تامین هزینه‌های خود به شرط‌بندی متوسل شوند.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
بازار خودرو بر اثر تلاطمات ارزی و تورم سرسام‌آور دچار آشفتگی شده، در این میان انتخاب گزینه‌های منطقی و اقتصادی نسبت به سایر خودروها، خریداران را از پرداخت مازاد بر ارزش ذاتی خودروها حفظ می‌کند.
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
با توجه به رکوردزنی میزان مرگ‌ومیر در پایتخت (روزانه حدود ۲۰۰ نفر به گفته مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران)، فرصت درآمدزایی و کسب‌وکار در این بخش نیز قابل قیاس با دوره قاجار نیست. به‌نظر می‌رسد آرزوی مرحوم ملاهادی به سود شهرداری تهران محقق شده است؛ بدیهی است که اگر واردات سنگ قبر از چین ممنوع شود و واحد‌های مستقر در خود شهرداری دست‌اندرکار تولید آن شوند، کسب‌وکار مرتبط با مرگ شهروندان نیز بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال از هزینه های باورنکردنی قرارداد مهدی قائدی ستاره این باشگاه دفاع کرد.
اتحادیه ملی کشاورزان بریتانیا روز سه‌شنبه (۶ دسامبر) هشدار داد که این کشور با بحران عرضه موادغذایی مواجه است زیرا تولیدکنندگان با هزینه‌های سرسام‌آور مقابله می‌کنند.
موقعیت تضعیف شده روسیه به شرکای بین المللی باقی مانده آن کشور مزیت مشخصی می‌بخشد مزیتی که آنان می‌توانند از آن برای مطالبه وجوهی استفاده کنند که کرملین را در موقعیت نامناسبی قرار می‌دهد.
رئیس انجمن ناباروری ایران درباره وضعیت بیمه‌های ناباروری می‌گوید: «اصولا هزینه‌های ناباروری در کشور بالاست، اما نکته اینجاست که ما جزو معدود کشور‌هایی هستیم که چه بیمه پایه و چه بیمه تکمیلی بخش‌هایی از هزینه‌های ناباروری را تقبل می‌کنند، اما در اینجا با یک مشکل روبه‌رو هستیم آن هم عدم‌پرداخت به‌موقع تعهدات توسط بیمه‌هاست.»
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزاینده انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزایند انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه ایجاد شده ناشی از اظهارات آقای هاشمی گلپایگانی را محاسبه کرده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ