رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزاینده انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبوض برق آمریکایی‌ها کمرشکن شد
دیوان محاسبات کشور توقف دریافت «حق اشتراک تلفن ثابت مشغول بکار» و بازگرداندن مبالغ دریافت شده را ابلاغ کرد.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
محرابیان گفت: قبوض صادر شده در خرداد ماه حاکی از آن است که ۴۰ درصد از مشترکان تهران نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشتند.
قراگوزلو گفت:کولرهای گازی غیر استاندارد ازمبادی غیررسمی تهیه می‌شوندو هیچ نظارتی برراندمان آنها وجود ندارد،علاوه بر افزایش نجومی بهای برق مصرفی مشترکان فشار مضاعفی را به صنعت برق وارد میکند.
وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب و برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی مباحثی را در این زمینه مطرح کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنچه که در مصوبه دولت در بحث تعرفه ها و پلکان های قبوض گاز اجرا شد، تصویب هیات وزیران بود و مجلس نقشی در تعیین پله ها و تعرفه ها نداشت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گویا در مناطق محروم و روستاها قبوض برق و گاز با قیمت‌های بسیار غیرمنطقی برای خانواده‌ها صادر شده است که کمیسیون انرژی مجلس باید به این موضوع ورود کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی را مامور کرد تا به علت صدور قبوض گاز و برق با ارقام بسیار بالا و غیرمنطقی در برخی از مناطق محروم و روستاها رسیدگی کند.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند قبوض دریافتی خود از نهادها و سازمان ها را بدون مراجعه به شعبه و تنها با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» پرداخت کنند.
در حالی که مردم کشورهای غربی در پرداخت قبوض برق و گاز خود مانده‌اند، شرکت‌های بزرگ نفتی از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی در ۲۰۲۲، ۲۰۰ میلیارد دلار سود کرده‌اند.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
نماینده مردم لاهیجان ضمن انتقاد از افزایش قبوض گاز برخی از مشترکان خانگی، خواستار ورود وزیر نفت به این موضوع شد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه قبوض گاز مردم شاهرود باید تصحیح شود، گفت: این روزها شاهد سر رسید قبوض خانگی بسیار گران هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است.
نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
سرانجام هیات دولت، مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. بنا بر این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
هیئت دولت بالاخره مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. طبق این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.
محرابیان، وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب برای مشتریان خوش مصرف خبر داد.
رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزایند انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
یک برنامه تلویزیونی انگلیسی «پرداخت قبوض انرژی برای چهار ماه» را به فهرست جوایز مسابقه تلفنی خود اضافه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ