بازار خودرو بر اثر تلاطمات ارزی و تورم سرسام‌آور دچار آشفتگی شده، در این میان انتخاب گزینه‌های منطقی و اقتصادی نسبت به سایر خودروها، خریداران را از پرداخت مازاد بر ارزش ذاتی خودروها حفظ می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید سریعا به دنبال خرید یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
رئال مادرید همچنان گزینه‌ها حاضر در بازار بازار را در جستجوی یک مهاجم نامدار برای جایگزینی کریم بنزما بررسی می‌کند.
هوندا الویت از تپنده تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری i-VTEC استفاده کرده که ۱۱۹ اسب بخار خروجی و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. مشتریان می‌توانند جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا سی وی تی را با توجه به تریم انتخاب کنند.
رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند ایران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت شکر درب کارخانه را ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده اما نرخ برای عمده فروشی و مصرف کنندگان مشخص نیست که همین مسئله، اخلال در بازار این محصول را موجب شده است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: نمادهایی که با قدرت بالایی و قفل در صف‌ها در حال حرکت هستند صرفاً در حال حاضر گزینه‌های مناسبی برای ورود نخواهند بود.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: به زودی اصلاح قیمت‌ مرغ براساس ثبات قیمت در بازار و کاهش هزینه تولید اعلام خواهد شد.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
رونق بخش مسکن در شرایط تداوم رکود تورمی اقتصاد کلان و رکود بی‌سابقه بخش مسکن چگونه ممکن است؟ نااطمینانی و نبودن چشم‌انداز روشن از اقتصاد، زمستانی‌ترین فصل تاریخ مسکن در نیم‌قرن اخیر را رقم زده است. در غیاب رونق اقتصاد کلان و بی‌سامانی بازار‌های اقتصادی و نیز نرخ‌های روزافزون طلا و ارز، بازار مسکن با ریسک زمین‌گیر کردن دارایی و هزینه‌های مبادلاتی بالا برای سازندگان و سرمایه‌گذاران چه جذابیتی خواهد داشت.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
کشور‌های دیگر حاضر نیستند هزینه‌های متوقف کردن چین را بپردازند. چین بازار بزرگی محسوب می‌شود. توانایی چین در حوزه تولید محصولات ارزان قیمت و فراوانی نیروی کار ارزان آن کشور را برای تجارت بین المللی به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
هزینه‌های هنفگت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نگرانی‌هایی بابت افزایش قابل توجه فاصله این لیگ با دیگر لیگهای بزرگ دنیای فوتبال دامن زده است.
طی سال‌های اخیر مسکن مهمترین بخش سبد هزینه‌های مردم به ویژه دهک‌های پایین بوده و اهمال دولت قبل، زمینه جهش ۸ برابری قیمت و ناممکن شدن خرید مسکن برای بخش زیادی از مردم را فراهم کرد.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ