بانک ملت به عنوان تنها بانک در شبکه بانکی کشور، در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
رویترز در گزارشی تحلیلی، راجع به سفر اخیر وزیر خزانه‏‌داری آمریکا به چین که در پی انتشار تصاویر تعظیم وی دربرابر نخست وزیر چین هم پرحاشیه شد، بر بی‏‌حاصل بودن این سفر تاکید کرد.
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، از شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی تقدیر بعمل آمد.
«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با خانوادهء شهدایِ ایرانیِ جنگ با داعش، بر لزومِ زنده نگه داشتنِ یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای اسپانیایی خود، با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت: برخی دولت‌های اروپایی در اغتشاشات اخیر دچار خطای تحلیل شدند.
وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌نویسد: ساده‌ترین راه برای توضیح انقلاب ۵۷ این است که قدرت‌های خارجی را سبب‌ساز اصلی آن بدانیم و با استناد به گفته‌های این و آن، از جمله خود شاه، بگوییم که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس نمی‌خواستند ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی توسعه یافته تبدیل شود!
وزیر ورزش عربستان از برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال الهلال، پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان 2022، خبر داد.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی و تجلیل شدند.
وزیر ورزش در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش زنان گفت که در دولت سیزدهم مدال آوری بانوان رشد صد درصدی داشته است.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی تقدیر کرد.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث ۱۰۹۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۷۳ زمین فوتبال ساحلی در مدارس سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی، تقدیر و تشکر کرد.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
مراسم تجلیل از ملی پوشان قهرمان مسابقات اسکواش مردان بزرگسال غرب آسیا با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: در فرمایشات حضرت آقا و در تحلیل های مختلف انقلاب ، جمهوریت یک ذات اصلی اسلام و نظام است و این جزو ذاتیات اسلام‌ محسوب میشود. مسئله مردم و اجتماع برای ما یک امر تشریفاتی و تعارفی نیست.
شایعه استعفای مهدوی کیا در حالی منتشر شده است که او به مسئولان فدراسیون اعلام کرده با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها با وی برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم امید، روی صندلی هدایت تیم امید خواهد نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ