«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صولت مرتضوی، از افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیر دولتی خبر داد.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.
نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کردند.
«سید صولت مرتضوی» که پس از به روی کارآمدن دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور شد با رأی مجلس پاستور را به سمت خیابان آزادی برای جلوس بر کرسی وزارت کار ترک می‌کند.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات و برنامه‌های مرتضوی با ۱۷۶ رأی، به وی بعنوان دومین وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم‌ اعتماد کردند.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مرتضوی دوست درجه یک من است، در دولت احمدی‌نژاد هردو استاندار بودیم، او را کامل می‌شناسم، اما این مسئولیت برای او سنگین است و نمی‌تواند از پس این کار برآید.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت نسبت به دوره قبل درباره مناطق محروم چه تفاوتی داشته است؟ این گلایه از صولت مرتضوی به عنوان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور وجود دارد.
نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: صولت مرتضوی فردی با روحیه جهادی و انقلابی بوده و کار آزموده و با تجربه است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحصیلات و سوابق اجرایی و مدیریتی صولت مرتضوی تناسبی با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به برنامه‌های او در زمینه مبارزه با فساد برای کمیسیون اجتماعی احراز شد.
کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس شورای اسلامی موافقت خود را با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کار اعلام کردند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به برنامه‌های او در زمینه مبارزه با فساد برای کمیسیون اجتماعی احراز شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری نشستی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: نظر فراکسیون پس از رای گیری از اعضا و پیش از جلسه رای اعتماد اعلام می‌شود.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی مثبت دادند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس نامه معرفی سیدصولت مرتضوی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
معاون امور مجلس ریاست جمهوری از معرفی «سید صولت مرتضوی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی «سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
صولت مرتضوی اظهار کرد: سفر‌های استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفر‌های استانی نقد دارند، بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ