شایعه استعفای مهدوی کیا در حالی منتشر شده است که او به مسئولان فدراسیون اعلام کرده با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها با وی برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم امید، روی صندلی هدایت تیم امید خواهد نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
فدراسیون فوتبال برزیل شایعه چراغ سبز سرمربی رئال به پیشنهاد این فدراسیون را رد کرد.
سخنگوی فدارسیون فوتبال به اتفاق جنجالی مدرسه فوتبالی در مشهد واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال گزارشها درباره مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی قرارداد کارلوس کی‌روش را تکذیب کرد.
فدراسیون فوتبال پرتغال رسماً به خبر جنجالی که امروز درباره کریستیانو رونالدو منتشر شد واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.
واکنش فدراسیون فوتبال به خبر استعفای مهدوی‌کیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ