وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
وزیر دادگستری لبنان اعلام کرد که که رئیس بانک مرکزی این کشور را به دادگاه اروپا تحویل نخواهد داد.
وزیر کشور گفت: دیدگاه‌های ایران و ویتنام به هم نزدیک است و آنها در مجامع بین‌ المللی به نفع ما رأی می‌دهند و دو کشور سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی دارند.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه عالی این کشور شد.
وزیر خارجه عراق در نشست مشترک  که با حضور وزرای خارجه اردن، عربستان، سوریه و مصر در امان برگزار شد، به بیان دیدگاه کشورش درباره سوریه پرداخت.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
سال ۱۴۰۱ در حالی سپری شد که وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نه تنها تلفات مادی و جانی روی دست هموطنان گذاشت، بلکه دولتمردان را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به خط کرد و سبب شد تا وزیر کشور به عنوان متولی مدیریت بحران برای تسریع در رسیدگی به مناطق آسیب دیده حضور میدانی داشته باشد.
سال ۱۴۰۱ در حالی سپری شد که وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نه تنها تلفات مادی و جانی روی دست هموطنان گذاشت، بلکه دولتمردان را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به خط کرد و سبب شد تا وزیر کشور به عنوان متولی مدیریت بحران برای تسریع در رسیدگی به مناطق آسیب دیده حضور میدانی داشته باشد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست استماع کمیته تخصیص مجلس سنای این کشور گفت که در صورت سفر «پوتین» به یک کشور عضو دادگاه کیفری بین‌ المللی، وی باید بازداشت شود!
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی متفاوت از خروج نظامیان این کشور از افغانستان نقل کرده و به دیدگاههای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در این باره پرداخته است.
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی شد.
دادگاهی در ژاپن علیه عامل ترور نخست وزیر سابق این کشور، اعلام جرم کرد.
نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند. سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت، اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است.
وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ‌ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی‌ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
دادگاه قانون اساسی تایلند امروز با صدور حکمی «پرایوت چان‌- اوچا» را از مقام نخست‌ وزیری این کشور تعلیق کرد.
وزیر کشور تاکید کرد: باید کمک های فوری به آسیب دیدگان در اولویت برنامه کاری دستگاهها قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ