معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
در حاشیه هشتمین نشست کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک از شهلا قهرمانی، دارنده مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا تجلیل شد.
صنعت فولاد و سیمان از مهم ترین صنایع جهان در توسعه اقتصادی کشور ها هستند. سیمان پس از آب پرمصرف ترین محصول جهان بشمار می آید. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی سیمان اردستان یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان بپردازیم. شرکتی که در سال های اخیر سهام آن در بورس برای اولین بار عرضه شد.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن اشاره به به برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری در حوزه انجمن، گفت: در این زمینه تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان پیشنهاد شده است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پدر سه ورزشکار و کشتی گیر شهید که عنوان قهرمان قهرمانان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر را دارد، از سوی مسئولان ورزش فراموش شده است.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تپانچه کسب کرده است تجلیل کرد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کرده است،  تجلیل کرد.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
طبق مصوبه مجلس، نرخ حقوق گمرکی مواد اولیه، قطعات، ماشین‌آلات و تجهیزات که حداکثر ۱۰ درصد بود به یک درصد تقلیل می‌یابد.
"خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران" به عنوان یک نهاد جدید که می‌خواهد مرکزی برای نقد و تحلیل در دانشگاه تهران با حضور اساتید رشته‌ها و تخصص‌های مختلف از رویکردهای فکری و سیاسی متفاوت باشد، رسماً با حضور ۹۰ استاد دانشگاه تهران شکل گرفت و با برگزاری اولین جلسه آن که با ارائه دیدگاه‌های ۲۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه تهران همراه بود
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار افزایش یافت، موافقت اصولی هشتمین صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند صادر شد،  در بازار نزولی چه کنیم؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی، پیش بورس از نگاه دو کارشناس بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس خبر داد: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ