علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا که به دلیل دریافت یک گل عجیب در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل لانس با انتقاد مواجه شده گفت مسئولیت گلی که دریافت کرده را می‌پذیرد.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
وینگر فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی رسما به جمع شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد.
بچه یوزها در یک دقیقه، کره‌جنوبی را شکار کردند
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قهرمانی را حق تیم خود می داند.
کاهش زاد و ولد، علاوه بر اینکه یک تهدید جمعیتی محسوب می‌شود؛ با آسیب‌های دیگری نیز همراه است که از آن جمله می‌توان به ظهور خانواده های سه نفره اشاره کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه توانایی خرید جود بلینگام را ندارد و باید این موضوع را پذیرفت.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
میزان کمک‌ها مادی و حمایتی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای المپیک 2024 پاریس نسبت به دوره گذشته از افزایش 125 درصدی حکایت دارد.
ژوزه مورینیو اصرار دارد که تیمش استحقاق پیروزی مقابل ناپولی را داشت.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
سرمربی هوادار معتقد است که تیمش با وجود شکست، فوتبال قابل احترامی مقابل هوادار انجام داد.
مطالعات زیادی نشان داده است که بچه‌هایی که صبحانه نمی‌خوردند، احتمال چاق شدنشان بیشتر از کودکانی است که صبحانه می‌خورند.
بچه ها را به دستور مادرشان دزدیدم!
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، روایت جالبی را از مبارزه با بیماری سرطان مطرح کرده است.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ