آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهام علی اف رییس جمهوری مادام العمر آذربایجان پس از مرگ پدرش حیدر علی اف رییس جمهوری سابق آذربایجان جانشین او شده است. در سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در برخی رسانه‌های بین المللی درباره عمق فساد مالی و ویژه خواری خاندان علی اف و نزدیکان به دستگاه حکومت او منتشر شده است.
وزیر خارجه عراق که امروز برای شرکت در اجلاس وزیران خارجه اجلاس جنبش عدم تعهد به باکو رفته است با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد حاضر و سخنرانی کرد.
الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان گفت: این پیمان صلح باید براساس اصول و قواعد قوانین بین‌المللی امضا شود و این پیمان صلح باید واقعیت‌های پس از جنگ را شامل شود.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
علی صالحی با اشاره به اجرای حکم پرونده «دهکده آبی پارس» اظهار کرد: محکومان این پرونده که ۶ نفر هستند با جلب اعتماد مردم از طریق سپرده پذیری غیرمجاز، به اتهام اخلال جزئی در نظام اقتصادی کشور به حبس، جزای نقدی و ردّمال محکوم شده اند.
سال‌ها قبل و هنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، قبل از بازی ایران و قطر شایعه تبانی کی‌روش با مسئولان قطری در ایران مطرح شده بود که صحت نداشت و تیم ملی آن بازی را با یک گل برد. علی کفاشیان در بخش‌هایی از گفتگو با ایسنا به این ماجرا پرداخته است.
«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان ضمن هشدار درباره تقابل خطرناک شرق و غرب گفت که پیامدهای این تقابل برای سایر مناطق جهان ملموس خواهد بود.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
علی رغم اینکه رئیس مجلس باز هم تاکید کرد که باید ابتدا برنامه هفتم توسعه و سپس بودجه در مجلس بررسی شود، اما اظهارات دولتمردان نشان می دهد برنامه هنوز آماده نشده است.
صداوسیما، علی دایی را متهم به همراهی و همسویی با جریانی دانست که از پایتخت کشور‌های غربی مدیریت می‌شود.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
الهام علی اف رئیس جمهور گفت: دولت آذربایجان توجه ویژه‌ای به حمایت از حقوق، آزادی‌ها و امنیت آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور دارد.
با اتمام دوران مصدومیت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری‌اسپور او حالا این فرصت را دارد تا بتواند در جمع شاگردان «کارلوس کی‌روش» حضور پیدا کند.
علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور بنابر دلایل مختلف در جریان دیدار این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند.
رسایی با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال "هاکان شوکور" فوتبالیست معروف ترکیه ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال 2015، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد.
علی اف با بیان اینکه شهر لاچین در دوره اشغال توسط ارامنه ویران شد، گفت: ارمنی‌ها به‌طور غیرقانونی در برخی از مناطق لاچین مستقر شدند. مردم ارمنی الاصل را از سوریه و لبنان آوردند و به صورت غیرقانونی در اینجا اسکان داده شدند.
همزمان با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ارمنستان، رئیس جمهوری آذربایجان با وزیر امور خارجه آمریکا درباره وضعیت منطقه و کریدورهای حمل و نقل و اوضاع آتش بس فعلی گفتگو کردند.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام اوان به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد اوان در روزهای آینده بورس است.
جالب است که من همین حرف را در نطق میان‌دستور مجلس هشتم پس ‌از حوادث سال ۸۸ گفتم و توسط رئیس وقت قوه قضاییه علیه من به اتهام تضعیف قوه قضائیه و توهین به قضات اعلام جرم شد!
حمید صفت خواننده زیرزمینی که به اتهام قتل عمد ناپدری‌اش درگیر شده بود، علی رغم اینکه حین نزاع مرگ او را رقم زده، نه تنها به قتل عمد محکوم نشد، بلکه حتی به قتل شبه عمد هم محکوم نشد و صرفاً محکوم به قتل غیرعمد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ