فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
سرهنگ سیروس دریکوند، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز _ شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، گفت: ماموران در جریان یک عملیات پلیسی در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه متهم را که درحال اغفال شهروند دیگری بود، مشاهده و دستگیر کردند.
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
سارق مسلح ۱۲ ساله در میشیگان آمریکا از پمپ بنزین دزدی کرد؛وقوع این حادثه چند روز بعد از حادثه خونبار تیراندازی یک نوجوان در تگزاس از دلایل توجه به این سرقت است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به افسر پرونده گفت: من نزد دوستانم بلوف زدم که خودرو پژو ۲۰۶ دارم و آن‌ها هم قصد داشتند تا خودروی مرا ببینند! از سوی دیگر هم می‌خواستم یک فیلم دوربین مخفی تهیه کنم تا آن را برای دوستانم بفرستم به همین خاطر نقشه سرقت مسلحانه با سلاح قلابی را طرح کردم و آن را به اجرا گذاشتم.
متهم گفت: وقتی بدهکار بودم، تصمیم گرفتم با اسلحه به یک مغازه طلافروشی بروم. مبلغ یک میلیارد تومان سکه سرقت کنم و بیرون بیایم. فقط می‌خواستم همان مبلغ بدهکاری‌ام را سرقت کنم. برای همین به صورت اینترنتی یک اسلحه کلت با فشنگ خریدم. به یکی از شهر‌های غربی رفتم و اسلحه را تحویل گرفتم. بعد سوار یک تاکسی اینترنتی شدم و به محل سرقت رفتم.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ