جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
او اسلحه را به سمتم گرفت و از من خواست تا طلا‌های مغازه را داخل ساکی که همراه داشت بریزم.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.
درحالی‌که تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کرده بودند، چند شکایت مشابه دیگر در این زمینه پیش روی ماموران قرار گرفت. با بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد که سارقان مسلح در تصادفی ساختگی، فقط خودرو‌های لندکروز را سرقت می‌کنند. آن‌ها همچنین تاجران و کارخانه‌داران را هدف دزدی‌های وحشتناک خود قرار داده بودند.
توضیحات سرهنگ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه باند سارق مسلح در پایتخت خبرداد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارقی که با سلاح گرم از کارگران سرقت کرده بود، خبر داد.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح طلافروشی، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
دستگیری سارق مسلح طلافروشی
به زعم اغلب تحلیلگران سیاسی با توجه به اخبار مثبتی که از برجام مخابره می‌ شود دستیابی به توافق نهایی امکان ‌پذیرتر است تا اعلام شکست آن به طوری‌ که اغلب تحلیلگران در داخل و خارج این پیش‌بینی را دارند.
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ