سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: پرونده در خصوص این فرد تشکیل و متهم با صدور قرار تأمین منتهی به بازداشت، روانه زندان شد.
زاهدان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته، اقدامی غیرقانونی بوده است.
داگلاس کاستا به دلیل عدم پرداخت نفقه، با حکم بازداشت مواجه شده است.
داگلاس پریرا، مدافع راست سابق بارسلونا، به اتهام شلیک هوایی در برزیل بازداشت شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
تصاویری از تعقیب و گریز طولانی پلیس آگاهی تهران و سارق خودرو دنای سرقتی که سرانجام با شلیک پلیس به لاستیک خودرو به بازداشت سارق می انجامد./منبع: فرهیختگان آنلاین
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است.
دو سارق خانه پرسنل کیمپمبه، ستاره پاری سن ژرمن، بازداشت شدند و حالا باید دوران حبسی که دادگاه برای آنها در نظر گرفته را طی کنند.
رئیس جمهور سابق اکوادور به اتهام دریافت رشوه از یک شرکت چینی در بازداشت خانگی قرار گرفت.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف که در امتداد همان طرح تشدید مبارزه با سارقان است، ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد یعنی ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
پسر 17 ساله‌ای که از خانه سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، سرقت کرده بود بازداشت شد.
یک روزنامه نگار اصولگرا مدعی شد که یکی از مقامات سابق کشور به اتهام جاسوسی بازداشت شده است.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر تک‌رو، راننده جرثقیل سارق و ... خبرداد.
دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی شب گذشته (سه‌شنبه) در حوالی شهرک غرب تهران بازداشت شد.
دادگاهی در کره جنوبی روز شنبه حکم بازداشت وزیر دفاع سابق و رئیس گارد ساحلی این کشور را صادر کرد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته با گزارش سرقت از خانه‌ای در یکی از محله‌های غرب تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران در محل ۷ سارق که سه نفر از آن‌ها افغانستانی بودند در صحنه جرم بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ