ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفته بودند که تحت مداوا قرار گرفتند.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
اولین تصاویر از مراحل شلیک و اصابت موشک خیبر را ببینید.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه دو بمب افکن بی-۵۲ آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری و از نزدیک شدن آن‌ها به حریم هوایی روسیه جلوگیری کرد.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی خبر داده‌اند.
ویدیویی از دوربین‌های مدار بسته از زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در شرق ترکیه را ببینید.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
کشتی باری «توزلا» متعلق به ترکیه در بندر خِرسون در جنوب اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفت. پل کشتی تقریباً به طور کامل ویران شده است.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش، از وقوع یک انفجار انتحاری در اسلام‌آباد خبر دادند و همزمان تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۱۵ دسامبر، شخصی از سقوط یک شهاب سنگ مشکوک در Pinghu، Hangzhou عکس گرفت «گلوله آتشین»در ژجیانگ از آسمان سقوط کرد.
رئیس پلیس پایتخت از فعالیت‌های گشت‌های ویژه پلیس برای جلوگیری از جرم‌های خشن و دستگیری مجرمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ