سرهنگ سیروس دریکوند، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز _ شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
اهواز - رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز - شوش در یک عملیات پلیسی خبر داد.
منابع سوری از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی و هلاکت یک عنصر دیگر در جریان عملیاتی منحصر به فرد در حومه درعا خبر دادند.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه هسته های داعشی و دستگیری دو سرکرده بارز داعشی در کرکوک و بغداد خبر دادند.
اهواز - فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبر سرقت مسلحانه کلینیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول پشتیبانی لجستیکی داعش در استان نینوا خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۲۸ نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز دوشنبه از دستگیری سرکرده بارز داعشی در کرکوک خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی داعش با نام ابوجندل خبر داد.
الصمیدی پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی و عبدالله قرداش از مهم‌ترین سران گروه داعش بود.
اردوغان این فرد را «علی بشار خطاب غزال الصمیدعی» دانست که در داعش به ابوزید یا استاد زید معروف بوده و از مهمترین سرکردگان این گروه تروریستی به شمار می‌رفته که در ترکیه دستگیر شده است.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند (واتی) با حضور ۷۸ درصد سهامداران در روز گذشته مورخه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ