دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
این اتوبوس در فاصلی بین عوارضی یک و ۲ آزادراه چپ شد که به خاطر چپ شدن این اتوبوس ۳ نفر از مسافران در دم کشته شده و ۱۷ نفر هم دچار مصدومیت شدند.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با کمک نیرو‌های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.
تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
شیراز – مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تعداد کشته های ریزش معدن غیرمجاز در شهرستان بختگان فارس را ۲ نفر و یک مصدوم اعلام کرد.
ریزش معدن غیرمجاز سنگ کرومیت روستای دهمورد شهرستان بختگان ۲ کشته و یک مصدوم داشت
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.
۲ کشته و یک مصدوم بر اثر اصابت صاعقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ