با اعلام رسمی سازمان لیگ شهرآورد پایتخت به تعویق افتاد و بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، برگزاری هفته نخست فصل جدید لیگ برتر به تعویق افتاد.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
سخنگوی طالبان گفت: تعطیلی مدارس به دلیل اصلاحات ضروری صورت گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
باشگاه ختافه به‌خاطر اتفاقی که هنگام تعویض مارکو آسنسیو در جریان بازی روز شنبه رخ داد، از رئال شکایت کرد.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز به بیژن طاهری مدیر استقلال اعلام کرده برای کاهش محرومیت خود عذرخواهی خواهد کرد.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
با توجه به سطح مطلوب ذخایر اسکناس ارز در داخل کشور، انتشار اوراق ارزی بانک مرکزی با سررسید کوتاه‌مدت (سه‌ماهه) در دستور کار قرار گرفت.
کارلوس کی‌روش بار دیگر تیمش را در آستانه جام جهانی با شماره‌های متفاوت از بازی رسمی به زمین فرستاد.
برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان در شهر آمل امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) برگزار نمی‌شود.
پس از این اعلام رییس جمهور ازبکستان سران و نمایندگان کشورهای عضو حاضر در اجلاس به تشویق جمهوری ایران به جهت عضویت رسمی کشورمان در سازمان شانگهای پرداختند.
در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
فیلمی از لحظه تشویق ایران از سوی سران عضو شانگهای پس از اعلام عضویت رسمی کشورمان را مشاهده می‌کنید.
با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس، دو دیدار چلسی - لیورپول و منچستریونایتد - لیدز در هفته هشتم رقابتها به تعویق افتاد.
با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس، دو دیدار چلسی-لیورپول و منچستریونایتد-لیدز در هفته هشتم رقابتها به تعویق افتاد.
لیگ برتر انگلیس به خاطر درگذشت ملکه بریتانیا، بازی های هفته هفتم که قرار بود شنبه و یکشنبه برگزار شود را به تعویق انداخت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از درگذشت ملکه بریتانیا مسابقات لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد ولی تا این لحظه خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.
افرادی که دارای پرونده‌های قضایی در جریان هستند و به‌طور رسمی متهم شده‌اند یا اقدامات قضایی موقت علیه آنها آغاز شده، دارای شرایط لازم برای تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات نیستند
بانک رفاه کارگران در خرداد ماه سال جاری بیش از ۹,۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ