زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیکال‌های آزاد می‌توانند پیری پوست را تسریع کنند و ویتامین C با این روند مبارزه می‌کند. همچنین آزمایش‌ها نشان داده است که ویتامین C از پوست محافظت می‌کند و تولید پروتئین کلاژن را نیز که بافت‌های بدن را کنار هم نگه می‌دارد، افزایش می‌دهد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که تعداد رشته های اعزامی به بازی های آسیایی شنبه نهایی می شود. نماینده شورای المپیک آسیا هم تاکید کرد که تعویق بازیهای آسیایی بهترین تصمیم بود.
سرمربی سرخ‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیمش، با تعویض‌هایش سه امتیاز را کسب کرد.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با عوامل ۶ فدراسیون ورزشی، شرایط مدال آوری این رشته ها در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین را بررسی کردند.
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
طبق مصوبه مجلس، فرماندهی کل انتظامی و شرکتهای بیمه‌گر به‌ منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه‌های کشور موظف به اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان تعویض پلاک شدند.
بازی‌های استقلال در استادیوم آزادی به دقیقه ۲۱ که می‌رسد، حاضران در استادیوم نام وریا غفوری را صدا می‌زنند و در ادامه منصور پورحیدری را تشویق می‌کنند.
در شرایطی که همانند بازی‌های نیم فصل دوم هوادار، محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه بود، مهرداد طهماسبی برای ضربات پنالتی وارد زمین شد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملاً فرسوده در منطقه، یکی از بازوهای اجرایی در تشویق مردم به نوسازی بافت فرسوده، دفاتر تسهیلگری شهرداری هستند.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
اظهارات این مهره سیاسی غرب، در واقع ترجمه پیام تهدید غربی‌هاست مبنی بر این که اگر باج‌های دیگری مانند برجام ندهید، ما سیاست‌های آشوب‌افکنانه را در پی می‌گیریم. در واقع، شیطنت اخیر غربی‌ها برآمده از آسیب‌ها و خسارت‌های روند برجام در القای (نادرست) ضعف ایران است. مشابه این روند، پس از شکست فتنه سبز و تشویق غرب به انجام تحریم‌های فلج‌کننده توسط برخی سران و حامیان فتنه سبز بود.
مربی تیم ملی جودو گفت: در طول مدتی که تعلیق بودیم، قطار جودو متوقف نشد و مزد زحماتمان را در بازی‌های آسیایی سال آینده به دست خواهیم آورد.
از طریق شبکه‌های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین از مردم با ابزار مختلف مثل تشویق به شرط بندی در فوتبال، پیش‌بینی نتایج مسابقات داخلی و خارجی معروف به بت، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی خارجی و فارکس و رمزارز و ... حتی خرید از فروشگاه‌های کذایی که وجود خارجی ندارند، کرده‌اند.
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
از ۵ گل اتحاد کلباء در این بازی‌ها ۴ گل توسط بازیکنان تعویضی به ثمر رسانده که این تاکتیک تعویض طلایی مجیدی را نشان می‌دهد.
با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس، دو دیدار چلسی-لیورپول و منچستریونایتد-لیدز در هفته هشتم رقابتها به تعویق افتاد.
خطر جانی ناشی از مشکل مربوط به کابل های فشار قوی ورزشگاه پاس قوامین دلیل اصلی بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در این ورزشگاه است.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، که تنها چند روز پیش از آژاکس به یونایتد منتقل شد در اولین بازی‌اش برای شیاطین سرخ گلزنی کرد.
به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم
بعد از تعویق بازی‌ها به دلیل باران نهایتا تکلیف مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی روشن شد.
جودو ایران در حالی به کار خود در بازیهای کشورهای اسلامی با کسب یک نشان برنز خاتمه داد که غیبت در میدان‌های مهم جهانی و آسیایی اولین و مهمترین دلیل ثبت این نتایج بود.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ