یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس موساد مخفیانه از واشنگتن دی سی دیدار و در مورد عادی سازی روابط تل آویو با عربستان سعودی با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
نخست وزیر ژاپن در جریان سفری رسمی وارد جده عربستان شد و مورد استقبال مقامات سعودی قرار گرفت.
سیدابراهیم در تشریح نتایج و دستاورد‌های این سفر گفت: ارتباط ما با قاره آفریقا، مثل ارتباط با کشور‌های قاره آسیا و دیگر نقاط جهان اهمیت دارد و نباید ارتباط با این قاره که سرزمین فرصت‌هاست، مورد غفلت واقع شود.
رئیس جمهور کشورمان با تشریح دستاوردهای سفر خود به چند کشور آفریقایی، گفت: آفریقا سرزمین فرصت‌هاست، نباید مورد غفلت قرار گیرد.
وزیر خارجه عمان به رام الله رفت و مورد استقبال مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفت.
سعید عزت‌اللهی مهره مورد توجه پرسپولیس راهی دانمارک شده تا به این تیم ملحق شود.
کاخ سفید از تماس‌های دیپلماتیک میان مقامات وزارت خارجه واشنگتن با همتایان چینی خود برای زمانبندی موعد سفر آتی وزیر خارجه چین به آمریکا خبر داد.
واقعیت آن است که سفر در زیر آب بسیار خطرناک است. بازای هر 10 متر سفر زیر سطح اقیانوس فشار به میزان یک اتمسفر افزایش می یابد. اتمسفر واحد اندازه گیری ای است که 14.7 پوند بر اینچ مربع است. در نتیجه، سفر به چلنجر دیپ یا عمیق ‌ترین نقطه‌ جهان می تواند یک وسیله نقلیه دریایی را تحت فشاری قرار دهد که معادل وزن 50 هواپیمای جامبوجت است.
رئیس جمهور در سفر به منطقه‌ای خود آمریکای لاتین، در کارخ ریاست جمهوری ونزوئلا مورد استقبال رسمی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
نکته اصلی در مورد سفر پادشاه عمان به ایران این است که او بیش از آنکه میانجی باشد، واسطه و پیام‌رسان است. این نکته مهمی است. دستورکار اصلی وی در سفر به تهران، رایزنی جهت آزاد سازی زندانیان دوتابعیتی آمریکایی است. مساله‌ای که به تازگی و پس از تبادل زندانیان ایران و بلژیک، برای طرفِ آمریکایی ایجاد امید کرده است.
یک روزنامه آمریکایی در پی سفر اخیر وزیرخارجه سوریه به قاهره، از موعد احتمالی دیدار دوجانبه روسای جمهور سوریه و مصر خبر داد.
یکی دیگر از مواد خوراکی که در سفر مفید است و می‌تواند جلوی گرسنگی را بگیرد، پنیر است. این ماده حاوی مقدار خوبی از پروتئین و کالری است که به شما انرژی و قوت می‌دهد. البته پنیر کم‌چرب مناسب‌تر است. درضمن اگر به لاکتوز حساسیت دارید، از پنیر بدون لاکتوز مصرف کنید.
وزیر بارزگانی عربستان وارد عراق شد و مورد استقبال وزیر برنامه ریزی این کشور قرار گرفت.
رئیس امارات در سفر به پاکستان مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
ما مواد غذایی غنی از پروتئین را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم تا درک کنیم کدام یک از مواد مغذی، سالم و پایدار هستند و به آینده سفر می‌کنیم تا دریابیم چه گزینه‌هایی وجود خواهند داشت.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق به موعد سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور به ایران اشاره کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
این باشگاه مانند سایر مسابقات پرواز چارتر را برای سفر به انزلی تدارک دیده و پرسپولیس با هواپیما راهی شمال کشور خواهد شد.
باشگاه پرپسولیس با پرواز چارتر راهی انزلی خواهد شد تا دیدار مقابل ملوان را برگزار کند.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد نحوه سفر تیم ملی به اتریش و احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم ملی توضیحاتی را ارایه داد.
وزیر نیرو در رابطه با دستاوردهای سفر اخیر خود به هیرمند گفت: تامین حق آبه قانونی کشور هیرمند مورد تاکید است.
سفر رئیسی به عمان از جهات مختلفی حائز اهمیت بود اما اصلی‌ترین وجه مورد توجه تحلیلگران همان بود که در اهداف سفر قید نشد؛ یعنی گفت‌وگوهای برجامی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ