اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد بند بازگشت 6 میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کند و به او تا 20 روز دیگر برای پاسخ نهایی مهلت داد.
باشگاه اینتر به اولین پیشنهاد رسمی ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، پاسخ منفی داد.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
امیر قلعه‌نویی پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با روسیه از نمایش شاگردانش تمجید کرد و در عین حال پاسخ مخالفانش را داد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، اولین پیشنهاد ارائه شده از سوی پاری سن ژرمن که در آن روی کاهش دستمزدش تاکید شده را رد کرده است.
جرارد پیکه تصویری جدید از خود در کنار کلارا منتشر کرده است.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه شیکاگو، به بررسی تفاوت‌های طوفان‌ها پرداخته و در اولین توضیحات دراین باره به این نکته اشاره کرده که طوفان‌ها با گذر زمان شدیدتر می‌شوند.
زین الدین زیدان، مربی فرانسوی، پیشنهاد هدایت تیم ملی آمریکا را رد کرده است.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
رئیس باشگاه النصر به پرسش یک کودک طرفدار النصر مبنی بر جذب رونالدو پاسخ داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی بالاترین سند برای احیا و پاسخ به حقوق مردم است و اولین حق مردم حفظ کرامت آنهاست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی بالاترین سند برای احیا و پاسخ به حقوق مردم است و اولین حق مردم حفظ کرامت آنهاست.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال سپاهان موفق شد اولین گل فصلش را در هفته دهم به ثمر برساند.
پاسخ توماس توخل، مربی آلمانی، به اولین پیشنهاد پس از ترک چلسی منفی بود.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
میرشاد ماجدی به عنوان اولین نفر از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بیرون آمده و در مورد تغییر سرمربی ترجیح داد سکوت کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
کانادا قصد دارد استفاده از تجهیزات ۵G ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را با هدف حفاظت از امنیت ملی، ممنوع کند.
ظاهرا قرار است اولین صهیونیست خبیث هم توسط مردم غیور تبریز دفن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ