در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی ایران به طور رسمی به پرسپولیس پیوست تا یکی از مهمترین معماهای نقل و انتقالاتی ۱۴۰۲ حل بشود.
باغات انجیر دیم استهبان در جنوب غربی استان فارس، به طور رسمی توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) به عنوان سامانه‌های میراث کشاورزی مهم جهانی (جیاس) برگزیده شد.
به طور قطع قرارداد دروازه بان سوم استقلال می تواند یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران باشد
سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد.
مربی تیم ملی ایران نام کمک خارجی امیر قلعه‌نویی را به طور رسمی اعلام کرد.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
مراسم معارفه فلیکس سانچز اسپانیایی به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انجام شد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
با حضور معاون اول رئیس جمهور معاملات شمش طلا در بازار های مالی و مشتق بورس کالای ایران به طور رسمی آغاز شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در سه دوره اخیر جام جهانی، به طور رسمی از پایان حضورش در این تیم خبر داد.
با حضور رئیس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه‌اندازی شد و طی مراسمی از کتاب "مبانی پیکل بال" که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.
دروازه بان باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی به طور رسمی به پیکان تهران پیوست.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا «صبحانه غیر رسمی» با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به میزبانی اتریش برگزار شد که به طور خاص به موضوعات مرتبط با اوکراین و ایران اختصاص داشت.
مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی گفت: جمهوری اسلامی ایران، آئین پهلوانی و زورخانه‌ای را به طور رسمی سال ۸۹ در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس جهانی یونسکو ثبت کرد.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
بعد از هشت ماه تحلیل، کری‌خوانی و آماده‌سازی سرانجام جام جهانی فوتبال برای ایران و انگلیس به طور رسمی شروع خواهد شد.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن به طور رسمی خواستار بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران در توکیو و تهران شده است.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ