کانادا قصد دارد استفاده از تجهیزات ۵G ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را با هدف حفاظت از امنیت ملی، ممنوع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوندگان دوی سرعت در مسابقات جهانی 2023 با تأخیر 10 دقیقه‌ای مسابقه خود را شروع کردند!
هاشمی: تجهیزات ورزش ایران فرسوده و قدیمی شده
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
با لغو بخشنامه سال ۱۳۹۷ ثبت سفارش و تعیین منشا ارز برای واردات همه کالاها و تجهیزات شرکت های اقماری وزارت نفت الزامی شد.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
اولین فضاپیمای ترابری خودکار (ATV) آژانس فضایی اروپا با نام ژول ورن، در روز هشتم مارس سال ۲۰۰۸ بر فراز موشک آریان ۵ به فضا پرتاب شد. این فضاپیما برای انجام ماموریت‌های رساندن محموله به ایستگاه فضایی بین‌المللی طراحی شده بود و قادر بود بیش از هفت تُن تجهیزات و آزمایشات برای ایستگاه و خدمه آن را حمل کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
شورای امنیت سایبری پرتغال دستوری صادر کرده که ممکن است اپراتورهای مخابراتی را وادار به عدم استفاده از تجهیزات ۵G چینی در شبکه اینترنت موبایل کند.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در سال جاری ایجاد ۵ شعبه جدید تولید و پخش دارو را در ۵ استان، گسترش شبکه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۶ ماه ابتدایی امسال، این سازمان به امکانات امدادرسانی به‌روز دنیا مجهز می‌شود.‌
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: شرکت کیونپ با هشدار وجود آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۲-۲۷۵۹۶ در محصولات NAS ساخت خود از مشتریانش خواسته که محصولات و وصله این ضعف امنیتی را به‎ روزرسانی کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور توربین‌ساز در دنیا است، گفت: امروز به همت کارشناسان کشورمان به خودکفایی بیش از ۹۸ درصدی در ساخت تجهیزات برق رسیده‌ایم.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچ‌کسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.
تورم در کنار تاثیرگذاری بر مسکن، خودرو و … جامعه افراد دارای معلولیت را هم هدف قرار داده. تورمی که همه‌ساله تجهیزات توانبخشی را تحت‌تاثیر قرار داد تا گرانی این تجهیزات مشکل دیگری برای افراد دارای معلولیت شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:میزان دارو و تجهیزات هلال احمر در عراق ۵ برابر سال ۹۸ است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ششمین روز هفته دولت، فرآیند توزیع تجهیزات هنرستان‌ها با اعتبار ۴۱۸ میلیارد ریال اجرایی شد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با تجهیزات موجود چیزی از دشمن کم نداریم، وقتی این تجهیزات با ایمان پاسداران همراه می‌شود، شکست‌ناپذیر می‌شوند و هیچ قدرتی نمی‌تواند با ایمان، مقاومت کند.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تامین یکپارچه تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی فراخوان داد.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی که در زمینه ساخت تجهیزات مربوط به نهاده های دامی است درصدد است علاوه بر بلاروس، کلمبیا، عراق به قزاقستان، اوراسیا و کشورهای CIS صادرات داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ