فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
پهپاد شناسایی ائتلاف متجاوز سعودی بیمارستان مقبنه واقع در شهر البرح در استان تعز یمن را هدف قرار داد و به تجهیزات و خودروهای موجود در آن آسیب وارد کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۶ ماه ابتدایی امسال، این سازمان به امکانات امدادرسانی به‌روز دنیا مجهز می‌شود.‌
رئیس اداره بیماری‌های مزمن تنفسی وزارت بهداشت گفت: در حال آماده سازی زیرساخت و خرید تجهیزات در کل کشور هستیم تا بتوانیم اقدامات کنترلی مناسبی را برای بیماران آسم داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید ۲۰ هزار و ۱۶۰ عدد «سوبگ» در هفته گذشته در مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می‌تواند باکتری‌های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می‌سازند؛ بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت ۸ ساعت، در ظرف مسی نگهداری می‌شود، مقدار بسیار کمی از یون‌های مس در آب حل می‌شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
بیماران مبتلا به سکته در آمریکا به زودی می توانند از تجهیزات رباتیک نوین در فرایند بهبودی خود بهره ببرند.
این روز‌ها کمبود دارو و گران شدنش داد همه را درآورده و حیات بسیاری از بیماران را به خطر انداخته است. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیز در سایه این وضعیت حال و روز بهتری ندارند. این در حالی است که اهمیت این محصولات پزشکی بر کسی پوشیده نیست. تبعات و ضربات ورود قاچاق این تجهیزات و تقلبی بودن‌شان را هم بیمارانی تحمل می‌کنند که به این دستگاه‌ها نیاز مبرم دارند. آن‌ها با وجود آنکه پول قابل‌ملاحظه‌ای می‌پردازند، در استفاده کردن از این دستگاه‌ها با مشکلات متعدد روبه‌رو می‌شوند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
در اتاق‌های کثیف بیمارستانی ابزار پزشکی، وسایل و تجهیزات استفاده شده و آلوده را قرار می‌دهند تا انتشار عفونت کنترل شود.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان های غزه می شود.
چالش بیماران در بیمارستان‌های خالی از تجهیزات پزشکی
نخست وزیر سابق انگلیس قصد دارد تا کمک های مالی را برای ارائه تجهیزات پزشکی به بیمارستان های اوکراین گرد آوری کند.
کمال هادیانفر گفت: در بسیاری از بیمارستان‌های ما ابزار و تجهیزات مربوط به تشخیص ضربه مغزی شدن یا خونریزی داخلی وجود ندارد. فرد به بیمارستان منتقل می‌شود، از او سؤال می‌پرسند که آیا سردرد یا سرگیجه دارد یا خیر و ناگهان بعد از یک ساعت همین فرد در بیمارستان یا حتی در خانه به‌دلیل خونریزی داخلی یا ضربه مغزی فوت می‌کند.
مدیر دارو و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان صرف تامین هزینه داروهای خاص شده که ۷۰ درصد از این مبلغ توسط کمک‌های مردمی و سازمان‌های خیریه تامین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ