فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
اولین فضاپیمای ترابری خودکار (ATV) آژانس فضایی اروپا با نام ژول ورن، در روز هشتم مارس سال ۲۰۰۸ بر فراز موشک آریان ۵ به فضا پرتاب شد. این فضاپیما برای انجام ماموریت‌های رساندن محموله به ایستگاه فضایی بین‌المللی طراحی شده بود و قادر بود بیش از هفت تُن تجهیزات و آزمایشات برای ایستگاه و خدمه آن را حمل کند.
امیر دریادار شهرام ایرانی درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات به‌روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود. ناوشکن دماوند ۲ هم به موشک‌ های پدافندی و هم به موشک‌ های تهاجمی مجهز خواهد بود.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
نیروی دریایی ارتش بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
سوخت استارشیپ از اکسیژن و متان مایع است. دو بخش بدنه فضاپیمای استارشیپ از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ تن تجهیزات را حمل کند. هر دو بخش این فضاپیما با قابلیت استفاده مجدد طراحی شده‌اند به نحوی که می‌توانند با فرودهای نرم بر روی زمین مجددا به فضا پرتاب شوند.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
دهمین آیین الحاق تجهیزات جدید شناوری از جمله ناو اقیانوس پیمای شهید نادر مهدوی و ۹۵ شناور موشک انداز سبک و نیز مجموعه دیگری از شناورهای امدادی و ... دیروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: زیردریایی ناوشکن ناوچه موشک انداز، هواناو، دیزل دریایی، پهپاد و انواع تجهیزات مورد نیازمان را خودمان طراحی کرده و می‌سازیم.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که شامل مهمات برای سیستم‌های موشکی با دقت بالا و سایر تجهیزات نظامی است.
ساخت تجهیزات پیشرفته‌ی موشکی و پهپادی که چند سال پیش از این وقتی که عکسهایش منتشر میشد، میگفتند این فتوشاپ است. حالا میگویند که پهپاد‌های ایرانی خیلی خطرناک است. چرا به فلان کس میفروشید، به فلان کس میدهید.
در دومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس انواع تانک‌ها، توپ‌ها، خودروهای زرهی، یگان‌های موشکی، خودروهای پشتیبانی، پل‌های شناور و سایر تجهیزات جزو ستون‌های اعزامی به منطقه رزمایش هستند
در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح تجهیرات ارتش از جمله‌ موشک «فکور» به نمایش در آمدند.
سامانه‌های پدافندی نیروی هوا فضای سپاه وانواع موشک بالستیک از نوع عماد، سجیل، خرمشهر و قیام، در رژه نیروهای مسلح در تهران نمایش داده شد.
در مراسم الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) نیروی دریایی سپاه، شناور گشتی «رزمی شهید سلیمانی»، شناور تندرو کلاس «موشک انداز شهید روحی» و شناور تندرو «موشک انداز شهید دارا» رونمایی شد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ