مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: شرکت کیونپ با هشدار وجود آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۲-۲۷۵۹۶ در محصولات NAS ساخت خود از مشتریانش خواسته که محصولات و وصله این ضعف امنیتی را به‎ روزرسانی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوندگان دوی سرعت در مسابقات جهانی 2023 با تأخیر 10 دقیقه‌ای مسابقه خود را شروع کردند!
هاشمی: تجهیزات ورزش ایران فرسوده و قدیمی شده
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
با لغو بخشنامه سال ۱۳۹۷ ثبت سفارش و تعیین منشا ارز برای واردات همه کالاها و تجهیزات شرکت های اقماری وزارت نفت الزامی شد.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
عدم شمول افزایش ۲ درصدی سود بازرگانی به تجهیزات و ملزومات و لوازم مصرفی پزشکی و مواد اولیه آنها و دارو و مواد اولیه دارو و شیرخشک ابلاغ شد.
بندرعباس - معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الحاق تجهیزات دفاعی نیروی دریایی سپاه را امیدبخش و افتخارآمیز دانست.
سخنگوی وزیر دفاع چین امروز اعلام کرد: تجهیزات نظامی آمریکا، تایوان را به‌بشکه باروت تبدیل می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
ئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، گفت: با دستور رئیس جمعیت، تجهیزات مورد نیاز حجاج جانباز برای اجرای مناسک حج در اختیار آنها قرار داده شد.
جدیدترین کاروان تجهیزات نظامی آمریکا طی ماه میلادی جاری، از طریق عراق وارد پایگاه‌های نامشروع ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه شد.
انگلیس تصمیم دارد تمام تجهیزات نظارتی ساخت چین را از اماکن حساس دولتی حذف کند. این اقدام بخشی از برنامه کشور برای برطرف کردن نگرانی های امنیت ملی مرتبط با چین است.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
واگذاری تجهیزات و تسلیحات به تیپ ۵۵ هوابرد ارتش
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۶ ماه ابتدایی امسال، این سازمان به امکانات امدادرسانی به‌روز دنیا مجهز می‌شود.‌
یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از دانش بومی و فناوری روزآمد زمینه را برای تولید داخلی و بومی تجهیزات زیرساختی پیشرفته مورد نیاز کشور در حوزه مخابرات و ارتباطات فراهم کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچ‌کسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ششمین روز هفته دولت، فرآیند توزیع تجهیزات هنرستان‌ها با اعتبار ۴۱۸ میلیارد ریال اجرایی شد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با تجهیزات موجود چیزی از دشمن کم نداریم، وقتی این تجهیزات با ایمان پاسداران همراه می‌شود، شکست‌ناپذیر می‌شوند و هیچ قدرتی نمی‌تواند با ایمان، مقاومت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ