عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
آیین تشییع پیکر شهیدان حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ کوی شهدای زاهدان، ستوان‌ سوم «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه «مبین رشیدی» صبح یکشنبه ۱۸ تیر از درب کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان برگزار شد.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
زاهدان- تصاویر و اسامی شهدای حمله تروریستی امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، اعلام و منتشر شد.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
ضیافت افطاری فلسطینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است. در این ضیافت، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و گروه‌های سرود، میزبان روزه داران هستند. در حاشیه برگزاری این ضیافت، چند جوان علاقمند به فلسطین که یونیفرم مشابه مقاومت به تن کرده و تفنگ‌های کلاشنیکف به دست گرفته‌اند خبرساز شده‌اند.
نخستین تمرین تیم‌ ملی فوتبال با هدایت امیر قلعه‌نویی امروز یکشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
این پاپیروس که حدود ۱۶ متر طول دارد و حاوی بخش‌هایی از کتاب مردگان است، ماه گذشته در مصر کشف شد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد. در این نشست «مهرداد بذرپاش» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
در پی شلیک پلیس یونان به راننده ۱۶ ساله‌ای که اخطار توقف را رعایت نکرده بود، در برخی از نقاط یونان تظاهراتی برگزار شد.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
عامل تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که هنگام دستگیری توسط عوامل امنیتی و انتظامی مجروح شده بود، جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد، اما در نهایت به هلاکت رسید.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وزیر دفاع ترکیه در یک نمایش قدرت به یونان، با یک فروند جنگنده اف-۱۶ بر فراز دریای اژه پرواز کرد.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ