فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و ... در استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.
مرکز ملی فرش ایران از کاهش حقوق ورودی ابریشم خام از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ با ماه مشابه سال ۱۴۰۰ نشان‌دهنده کاهش ۱۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب‌دهنده نیز امکان‌پذیر است.
اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
وزیر نیرو از ارائه برنامه افزایش ۱۰ هزار مگاواتی بهره وری برق بدون کاهش رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
اهواز - به علت مه گرفتگی، امروز و همانند روزهای گذشته میزان دید در ۱۰ شهر خوزستان کاهش یافت.
آبشار کندلوس در فاصله ۵ کیلومتری روستای کندلوس در استان مازندران واقع شده است و یکی از مکان‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود. ارتفاع این آبشار زیبا ۱۰ متر است. با ورود سامانه بارشی جدید به شدت دمای کشورمان کاهش یافته است و در برخی از مناطق دما به زیر صفر درجه رسیده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
زمانی که به دنبال بهترین ماده غذایی با پروتئین بالا برای کاهش وزن هستید به مواد کم کالری و با کیفیت فکر کنید. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی است که همگی منابعی عالی از پروتئین کامل با کربوهیدرات و چربی کم هستند.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
مدیر بهره برداری آبفای منطقه چهار از کسری و کمبود ۱۰ هزار لیتر آب در هر ثانیه در تهران خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام گفت: اکنون قیمت انواع روغن‌های خوراکی ۱۰ درصد و روغن‌های صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش یافته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته حدود ۵۰ درصد اتوبوس‌های تخصیصی از سوی وزارت کشور به شهر تهران اختصاص یافته بود اما امروز به ۱۰ درصد رسیده است.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
متخصصان تغذیه می‌گویند که مواد مغذی از جمله پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم همگی برای کاهش وزن سالم کلیدی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند احساس سیری کنید و باعث می‌شود احتمال خوردن غذا‌های فاقد مواد مغذی توسط فرد کاهش یابد.
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی درباره حضورش در یک برنامه تلویزیونی و سوالات مجری درمورد پرونده ویلموتس ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ