رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
در فاصله ۱۰ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه A این رقابت‌ها می‌پردازیم.
«اشباح سیاه پوش» در دام پلیس
کوین یامگا مدافع هافبک فرانسوی آبی‌ها برای سومین فصل درخشش در استقلال آماده می‌شود.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه 2 رقمی داشت به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
جمعیت «سیه‌مار» که یکی از کشنده‌ترین مار‌های جهان است، در سیستان و بلوچستان طغیان کرده و این خطری جدی را متوجه کودکان کرده است.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت تا برگزاری مراسم معارفه لیونل مسی، پیراهن‌ اینترمیامی با نام و شماره این بازیکن به شدت کمیاب شده است.
شاکی گفت: اشکان از گنده لات‌های تهران است. مدتی قبل من اشتباه کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی با او کل کل کردم که او و نوچه‌هایش مرا ربودند تا ادب کنند. آن‌ها پس از چند ساعت مرا رها کردند. حالا از او شاکی هستم.
پیش از شروع بازی برزیل و گینه یک دقیقه سکوت در حمایت از وینیسیوس جونیور انجام گرفت.
امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
یک اقتصاددان با اشاره به اینکه برخی از اهداف کمی برنامه هفتم از جمله رشد اقتصادی واقع بینانه است،گفت: عدم اشاره برنامه هفتم به اقتصاد اثباتی و دستوری و اقتصاد اسلامی از نکات منفی برنامه است.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
مامبای سیاه یکی از دو مار زهردار این لیست است که در آفریقا (به ویژه در بوته زارهای خشک آفریقای شرقی) زندگی می‌کند.
پوست مار دارای سلول‌هایی به نام کروماتوفور است که محدود به تولید رنگ‌هایی مانند قهوه ای، سیاه و قرمز است. سلول‌های ایریدوفور رنگین کمانی تولید می‌کنند که توسط کروماتوفور‌ها در برخی مار‌ها منعکس می‌شود.
مار مامبا متعلق به خانواده کبرا است و با سه گونه دیگر از خانواده خود تفاوت دارد: مامبای غربی، مامبای سبز و مامبای جیمسون. این سه مورد به رنگ سبز روشن هستند و بیشتر روی شاخه‌های درخت زندگی می‌کنند، در حالی که سم آن‌ها به همان اندازه قوی است، ولی آن‌ها ترسوتر از مامبای سیاه هستند و شهرت مرگبار مشابهی با خویشاوند خطرناک خود ندارند.
همانطور که در عنوان ذکر شد، زمان آن فرا رسیده است که سه مار برتر جهان بررسی شود. پیتون مشبک، آناکوندا و پیتون برمه‌ای سه مار بزرگ سیاره زمین هستند.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.
فیلم سینمایی سیاه باز که ابتدا در فصل بهار شجاعت به خرج داد و به پس از بازگشایی سینماها به دلیل پاندمی کرونا، به اکران درآمد و هم اکنون به صورت اکران آنلاین در پلتفرمهای نمایشی در دسترس مخاطبان است، یک فیلم نوآر با مایه های کمدی سیاه است که نمایش آن یک غنیمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ