سعید عزت‌اللهی در گفتگویی جالب با اشاره به حسرت‌هایش در قطر برای صعود، از روزهایی می‌گوید که در نوجوانی با آرزوی رونالدو شدن در خیابان‌های انزلی پشت سر گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
داده های لندر اینسایت ناسا نشان می دهد چرخش مریخ به طرز عجیبی هر سال سریع تر شده و در نتیجه این امر، طول روزهای مریخی اندکی کوتاه تر شده است.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه به فینال رسید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که همراه این تیم در آمریکا به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرده است.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به ستاره‌های این تیم هشدار داد که باید بالاترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.
رئیس بارسلونا 24 ساعت شبانه روز در کنار باشگاه زندگی می‌کند.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، در تلاش است تا بتواند موفقیت این تیم در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.
حضور نوجوانان در اعتراضات گسترده مردم فرانسه، موضوعی است که در روزهای اخیر توجه اکثر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به خود معطوف ساخته است.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، باید در ماه اکتبر و نوامبر سال جاری میلادی در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد.
تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند. برای همین نه رنگ دارند و نه خیلی بهشان پرداخت شده. خودم این مدلی بیشتر دوست دارم.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند.
کورت زوما، مدافع وستهام، پس از پخش ویدئویی از لگد زدن و سیلی زدن به گربه‌اش، می‌گوید که شرایط سختی را سپری کرده است.
فکرش را هم نمی‌کردیم فاطمه امسال‌مان اینطوری رقم بخورد. در روزهایی که همه نیاز به کمی تلنگر داشتیم، ۲۰۰ شهید گمنام از راه برسند تا راه را نشان‌مان بدهند.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
منطق روند اوضاع می‌گوید با نزدیک‌شدن به روزهای سرد سال، جنگ ترکیبی غرب و روسیه علیه هم در حوزه انرژی هم داغ‌تر می‌شود و احتمالا این نبرد به خیابان‌ شهرهای اروپا هم خواهد رسید.
با رسیدن به روزهای نزدیک محرم کم‌کم خیابان‌های کابل و سایر شهرها و ولایات افغانستان رنگ و بوی محرمی گرفت و به اذعان بسیاری از شیعیان افغانستان، محرم امسال پرشورتر از دوران سابق برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ