در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.
بارسلونا از عبدالصمد ازلزولی (عبده) درخواست کرده تا فردا برای تیم زیر 23 ساله های مراکش به میدان نرود و حتی الامکان اردو را ترک کند.
رسانه سعودی اسپورت نوشت که النصر قصد ندارد برای فصل جدید، بازیکن آسیایی جذب کند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در گفتگو با بین اسپورت از خاطرات سال عجیبی که در پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار برابر ایتالیا با اسکای اسپورت گفت‌وگو کرد.
روزنامه سعودی اسپورت پیش بینی کرد که الهلال با تیمی متفاوت و پرستاره فصل بعد به میدان رود.
بنا بر اعلام روزنامه گازتا دلا اسپورت پائولا اگونو، پشت خط زن نیجریه الاصل تیم ملی ایتالیا به این کشور باز میگردد.
سایت اسپورت روسیه نوشت احتمالا دیدار ایران و روسیه بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به کمک یک وسیله جالب به سالن کریپتو آمد.
بی بی سی اسپورت مهم‌ترین بازیکنان بدون تیم جهان را معرفی کرده است که نام یورگن لوکادیا نیز در آن به چشم می‌خورد.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، حالا در صدر فهرست فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.
شبکه تلویزیونی "بین اسپورت" قطر اعلام کرد که رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال، برای عقد قرارداد با النصر عربستان، وارد ریاض شده است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید با وجود صحبت‌های اخیر پزشک تیم ملی برزیل، نیمار به بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نمی‌رسد و زودترین زمان حضور او در میدان بازی فینال خواهد بود.
آرکادیوش میلیک، مهاجم 28 ساله تیم ملی لهستان، مهار کیلیان امباپه را دشوار توصیف کرده است.
کارلوس کی روش در گفت و گویی با بین اسپورت قطر به قدردانی از عملکرد بازیکنان تیم ملی پرداخت.
هواپیمای تیم ملی لهستان که برای حضور در جام جهانی قطر به این کشور پرواز کرد در آسمان لهستان توسط دو جنگنده اف‌16 اسکورت شد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال تنش آمیز خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت گفت: چقدر پول می دهید تا پاسخ شما را بدهم.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
در شرایطی که دقایقی پیش سایت اینفو اسپورت عمان خبر از قطع همکاری سرمربی این کشور داده بود، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ