از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
باستان شناسان قبر یکی از قدیمی‌ترین شاهزاده‌های سلتیک متعلق به قرن پنجم را در شهر تروای فرانسه یافتند. روی این قبری که چهارده متر مربع است نقش شاهزاده و کالسکه مخصوصش نقش بسته است.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: خداوند متعال اجازه نمی‌دهد هیچ قانونی برای حکمرانی موفق بشود مگر آن که زمینه مشارکت همه فراهم بشود. ندیدن نقش مردم در حکمرانی، تحریف دین است.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
در این ویدئو می بینیم که بوفالو‌ها شیر را ترسانده اند و این شکارچی نگون بخت از ترس کشته شدن روی درخت فرار کرده است. اما گله بوفالو‌ها رهایش نمی‌کنند و منتظر هستند تا شیر از درخت پایین بیایید.
روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
محققان به تازگی با طراحی نوعی مدل یادگیری جدید، توانسته اند نقش دروازه بانی را به یک ربات چهارپا بسپارند.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
هواداران تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه پیش از آغاز دیدار این تیم برابر دینامو کی‌یِف اوکراین در لیگ اروپا، ماسک‌هایی که تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روی آن نقش بسته بود، به صورت زدند.
ربات آموزشی Miko 3 اکنون می‌تواند در نقش شخصیت‌های معروف داستان‌هایی از جمله موآنا، یخ زده، شیر شاه، داستان اسباب بازی، قهرمان بزرگ ۶، کوکو و داستان‌های محبوب دیگر قرار بگیرد.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.
در افغانستانی که دهه‌های اخیر درگیر جنگ و ناآرامی بوده است، زنان نقش کلیدی در تامین معاش خانواده‌ها داشتند و حالا با روی کارآمدن طالبان آن‌ها کمتر از گذشته از حق دسترسی به اشتغال برخوردارند.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ