تبریز- بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم تبریز به خیابان‌های شهر آمده و به جشن و سرور پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
پس از اسماعیلیون، این بار نوبت به «نازنین بنیادی» رسیده است تا با کناره‌گیری خود از این دورهمی، تو خالی بودن طبل اپوزیسیون را نمایان‌تر کند.
بن سلمان با پی بردن به اشتباهات استراتژیک خود از کوبیدن بر طبل تنش‌جویی، استراتژی خروج از کانون‌های بحران و مناقشه را در دستور کار قرار داده است. او قصد دارد با دور کردن ریاض از غامض‌ترین مسائل منطقه‌ای خود را از درگیری‌های هزینه‌زا با قدرت‌های بزرگ منطقه هم‌چون ایران و ترکیه رها کند
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: امیدوارم اقدام بزرگ اخیر از سوی رهبر انقلاب چراغ راهی برای آن دسته از تریبون‌دارانی شود که در این مدت به‌شدت بر طبل نفرت‌پراکنی می‌کوبیدند.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
پس از گل مهدی طارمی سرود معروف فارسی در ورزشگاه خلیفه دوحه پخش شد.
رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار ۱۵ درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.
جریان نزدیک به قدرت تنها اشخاص و رسانه‌هایی نیستند که بر طبل دوقطبی، انکار، امنیتی‌سازی و افزایش خشونت می‌کوبند، بلکه لایه‌ای عقلانی نیز حضور دارند که می‌توانند نقش کاتالیزور میانجی‌گری میان نهاد‌های رسمی و معترضان را ایفا کنند
موسسه DXOMark سرانجام نتایج تست دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی شیائومی ۱۲T پرو را منتشر کرد که در کمال تعجب رتبه‌ای بهتر از هجدهم را دریافت نکرد.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حوزه هسته‌ای با اتهامات ناروا و بهانه‌های واهی، تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور وضع کرده‌اند و مستمر بر طبل تحریم‌ها هم می‌کوبند.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال شعله ور شدن جبهه های شمالی این رژیم در نتیجه عدم دست یابی به توافق ترسیم مرز دریایی با لبنان خبر داد.
استفاده از طبل به عنوان ابزار تشویقی مجاز و سایر ادوات صوتی از جمله بوق، شیپور و… در کلیه مسابقات فوتسال کشور ممنوع خواهد بود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ