در این مقاله شما را برای انتخاب رنگ برای کمد دیواری راهنمایی می‌کنیم. فقط 5 دقیقه برای مطالعه این مطلب کافی است تا برای رنگ کردن و تغییر دکوراسیون اتاق خوابتان ایده‌های نابی بگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
ترکیب طرح و رنگ کیت‌ تیم‌های ملی زنان به طور عجیبی نامانوس به نظر می‌رسد.
قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی گفت: انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی سال آینده تغییر خواهد کرد.
توضیحاتی در مورد انتخاب مرز برای ورود و خروج زائران اربعین در سامانه سماح را مشاهده می‌کنید.
مشهد- «حسن موحدیان» برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
مشهد _ حسن موحدیان برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
محمد خدابنده لو بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان کار خود را شروع کرده و در اردوی این تیم زیر نظر ساکت الهامی فعالیت می کند.
باشگاه الوحده امارات با ستاره ایرانی فصل گذشته شباب الاهلی به توافق نهایی رسید.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.
زمان آن فرا رسیده است که به رنگ‌های ترندی در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم. شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
انتخاب رنگ سفید برای هواپیما، از نظر حرارتی نیز نقش مهمی دارد. در بالای ابر‌ها و در طول روز، هواپیما‌ها برای ساعت‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند و گاهی وقت‌ها حتی در باند فرودگاه‌ها نیز زیر نور مستقیم آفتاب هستند. رنگ سفید حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند و از همین رو در دراز مدت، هزینه کمتری برای خنک کردن فضای داخلی هواپیما نیاز خواهد بود.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
رنگ و شکل گلدان می‌تواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید بنا به متراژ و اندازه محیطی که گیاهان را در آن قرار می‌دهیم گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان نمونه اگر جای چندانی برای قرار دادن گلدان نداریم بهتر است از انتخاب گلدان‌هایی که گرد و پهن هستند خودداری کنیم و از گلدان‌های باریک و بلند حتی گلدان‌های آویز استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای چیدمان گیاهان ایجاد کنیم.
باشگاه صنعت نفت آبادان تصمیم به انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم گرفت.
خوتا جوردی، کارشناس برنامه ال‌چیرینگیتو، انتخاب رنگ سفید برای پیراهن دوم فصل بعد باشگاه بارسلونا را توهین به تاریخ باشگاه و نیز هواداران می‌داند.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ