مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل تازه باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه که چندان چهره هایشان برای فوتبالدوستان آشنا نیست انتخاب شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره استقلال شب گذشته در محل این باشگاه با محوریت انتخاب سرمربی جدید برگزار شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
مجمع عمومی وزرای ادوار جمهوری اسلامی سه شنبه ۲۳ خرداد برای انتخاب اعضای هیات مدیره در فرهنگستان علوم برگزار شد. غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
یک کارشناس ورزشی ادعای وزارت ورزش مبنی بر داشتن اختیار کامل در معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از دربی انتخاب و معرفی خواهند شد.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
روز گذشته سعید اسلامی بیدگلی که در سمت دبیرکلی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران مشغول به فعالیت بود به دلیل اتمام دوره از این سمت کنار رفت تا اعضای هیات مدیره این نهاد، رسول سعدی را به عنوان دبیرکل جدید انتخاب کنند. رسول سعدی کیست؟
فیروز کریمی که بعد از رضا پرکاس به عنوان دومین سرمربی نفت برای لیگ بیست و دوم انتخاب شد، پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا کرد و اعضای هیات مدیره باشگاه نیز پس از بررسی، با استعفای او موافقت کردند.
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان تهران انتخاب و معرفی شدند.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که ویروس‌های دنگی و زیکا بوی موش‌ها و انسان‌هایی را که آلوده می‌کنند تغییر می‌دهند تا آنان را برای پشه‌ها جذاب‌تر سازند.
پس از رای‌گیری عبدالله اسفندیاری به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره، سهیل رحیمی به‌ عنوان بازرس و شرفی کیا به‌ عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ