رنگ و شکل گلدان می‌تواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید بنا به متراژ و اندازه محیطی که گیاهان را در آن قرار می‌دهیم گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان نمونه اگر جای چندانی برای قرار دادن گلدان نداریم بهتر است از انتخاب گلدان‌هایی که گرد و پهن هستند خودداری کنیم و از گلدان‌های باریک و بلند حتی گلدان‌های آویز استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای چیدمان گیاهان ایجاد کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالاً نوشیدنی‌ای که همیشه از آن برای بیدار نگه داشتن خود استفاده می‌کنید چای یا قهوه است، به خصوص اگر صبح یک روز سرد هم باشد. اما اولین نوشیدنی شما با یک لیوان آب باشد. با این کار بدن آب مورد نیازش را به دست می‌آورد و در نتیجه، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد انجام کاری را داشته‌اید یا باید در جایی صحبتی می‌کردید یا در جمعی غریبه وارد می‌شدید و.. اما موفق به انجام آن کار نشده یا آن را آن‌طور که توقع داشتید و در توان‌تان بوده، انجام نداده‌اید.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
حتما شگفت زده می‌شوید اگر بدانید که خمیر دندان غیر از تمیز کردن و شستن دندان‌ها کاربرد‌ها و موارد استفاده دیگری هم دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های محبوب بهار و تابستان است. از آن‌دسته غذا‌هایی که طرفداران خاص خودش را دارد و با فلفل‌دلمه، بادمجان و گوجه‌فرنگی هم آن را می‌پزند.
تجمع بیش از اندازه چربی در ناحیه شکم می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.
به غیر از افزایش دمای بدن سایر علایم گرمازدگی شامل گیجی، بی‌قراری، گفتار نامفهوم، تحریک‌پذیری، هذیان، تشنج و کما، تهوع و استفراغ، تنفس سریع و پی‌درپی، ضربان قلب سریع، سردرد و قرمزی پوست هستند.
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
سبزیجات سرشار از ریزمغذی‌های مختلف هستند و مصرف شان یکی از اصول تغذیه ای متعادل است. سبزیجات کالری کمی دارند اما منبع غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی هستند که در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری‌ها نقش دارند.
همه ما در طی زندگی ممکن است بعضی از شب‌ها دچار بی خوابی شویم، اگر این بی خوابی‌های شبانه مداوم شود قطعا در زندگی روزمره ما اختلالاتی به وجود می‌آید.
شور شدن غذا یکی از مشکلات رایج در آشپزی است که در بسیاری از موارد می‌توان آن را برطرف کرد، تنها باید با ترفند‌ها و روش‌های رفع شوری آن غذا آشنایی داشت.
معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیار‌هایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
استفاده از روغن‌ صورت در صنعت مراقبت از پوست تازگی ندارد اما دنیای این روغن‌ها هنوز برای بسیاری از مردم ناشناخته است و به همین دلیل کمتر به سراغشان می‌روند.
خاورمیانه به داشتن ادویه در غذا معروف است، اما کمتر کسی می‌داند که ادویه در قهوه هم یکی از ترفند‌های مردم این سرزمین برای داشتن طعمی متفاوت است. در خاورمیانه قهوه به شکلی ویژه دم می‌شود. ابتدا قهوه و ادویه‌هایی را که خوب آسیاب شده اند با آب مخلوط می‌کنند و حرارت می‌دهند و بعد از خنک شدن، دوباره آن را گرم می‌کنند.
تلخی یکی از طعم‌های ضروری در پالت طعم ما است و بسیاری از غذا‌های تلخ به ویژه سالم هستند. با این حال، ممکن است غذایی داشته باشید که تصادفاً تلخی زیادی به آن اضافه کرده‌اید. نگران نباشید! ترفند‌ها و استراتژی‌های زیادی برای پوشاندن یا مقابله با طعم‌های تلخ وجود دارد و به شما کمک می‌کند از هر وعده غذایی که در پیش دارید لذت ببرید.
برای داشتن ظاهری زیبا و مناسب جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفند‌هایی در میان است که مدل‌های حرفه‌ای از آن‌ها بهره می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفند‌ها آشنا خواهیم شد.
با این ترفند‌ها میوه‌ها و سبزیجات خود را تازه نگه دارید
ستون فقرات سالم اثربخشی فعالیت‌های روزمره و شیوه زندگی فرد را تعیین می‌کند، زیرا بدشکلی یا بیماری‌های ستون فقرات می‌تواند منجر به کمردرد شدید و سایر عوارض شود و بر تندرستی عمومیِ فرد تأثیر بگذارد.
وزارت بهداشت از ۳ضلع مرگ در لاغری از بازار پررونق مشاغلی که در حاشیه این عرصه شکل گرفته‌اند پرده برداشت: باشگاه‌های ورزشی و بعضی آرایشگاه‌های زنانه و در ضلع سوم مثلث مرگ به‌خاطر لاغری، تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ