انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه برای ثبت، ترویج و شناساندن هر چه بیشتر فرش خود رنگ سنگسری به مثابه یکی از میراث گران بهای استان خبر داد.
سبز روشن به معنای رشد و سرزندگی و سبز تیره به معنای ثروت و نفوذ است. درواقع افرادی که رنگ درب خانه‌شان سبز است برای اجتماع و روابط با دیگران ارزش قایل هستند.
تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند. برای همین نه رنگ دارند و نه خیلی بهشان پرداخت شده. خودم این مدلی بیشتر دوست دارم.
از سبز گرفته تا قرمز، چند رقیب مدعی نادرترین رنگ چشم در جهان هستند.
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
اصطلاح «فاویسم» برای نشان دادن واکنش شدیدی که در مصرف مواد غذایی متشکل از باقلا رخ می‌دهد، استفاده می‌شود. در عرض ۶ تا ۲۴ ساعت پس از مصرف باقلا، واکنش با رنگ پریدگی، یرقان و ادرار تیره ظاهر می‌شود.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
رنگ نارنجی تداعی گر گرما و شوق است و به هر محیط اجتماعی‌ای انرژی و درخشش می‌دهد. اگر به یک مهمانی دعوت شدید و می‌خواستید که در آن در مرکز توجه باشید، نارنجی بپوشید. این امر در مورد زمانی هم صدق می‌کند که می‌خواهید با یک تیم خلاق کار کنید و تنها با ظاهرتان آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهید.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که به طور اتفاقی پیراهن سفید را با لباس‌های دیگر داخل ماشین لباسشویی انداخته باشید و بعد از پایان شستشو متوجه شوید که لباس سفیدتان رنگ لباس‌های دیگر را به خود گرفته است
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما (متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور) در چهار رنگ مختلف فروخته شد.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
این ستاره در سال ۱۸۶۰ توسط منجمان آلمانی شناسایی شد و در ابتدا «BD-12 5055» نامیده شد. این اَبَرستاره قرمز رنگ که درخشش زیادی هم دارد، در فاصله ۹۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد و جزء صورت فلکی اسکاتوم است.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
واکنش روزنامه های اسپانیایی به شکست دیشب لاروخا و صعود با ترس و دلهره این تیم به دور بعد جام جهانی کم و بیش یکسان بود. حالا کمتر کسی به اسپانیا خوشبین است.
وقتی به دکوراسیون یک اتاق فکر می‌کنید، با در نظر گرفتن حس و حالتان شروع کنید. آیا می‌خواهید فضایی آرامش‌بخش برای استراحت داشته باشید؟ یا به دنبال طراحی فضایی برای پذیرایی از مهمانان هستید؟ میکالا شارپ، طراح داخلی، می‌گوید: «من همیشه با این شروع می‌کنم که این فضا چه احساسی را قرار است منتقل کند و می‌خواهم چگونه به نظر برسد.»
علیرغم شروع فوق العاده گراهام پاتر، چلسی در هفته های اخیر عملکرد اصلا خوبی نداشته است.
ویتامین B۵ به جلوگیری از شروع زودهنگام سفید شدن مو و بازگرداندن رنگ طبیعی آن کمک می‌کند. این ویتامین همچنین به رشد مو کمک کرده و رطوبت مورد نیاز مو‌ها را نیز تامین می‌کند.
«گارسیا دسیلوا» سفیر اسپانیا در دربار شاه عباس صفوی و جهانگرد در سفرنامه‌اش نوشته است؛ زنان در دوره ناصری لباس‌های مختلفی می‌پوشند و کفش آنان از جنس چرم با رنگ‌های مختلف بود. او تأکید می‌کند که زنان لباس‌های گشاد و سفید رنگ می‌پوشند؛ که بیشتر درباره روزگار شاه عباس صفوی و بعد از آن نوشته، هم در سفرنامه‌اش آورده زنان پایتخت خارج از خانه چادر سفید می‌پوشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ