دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان اسکندری، چهره کمتر دیده شده جشن اعضای تیم پرسپولیس تهران بود.
آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
هافبک دفاعی پرسپولیس در بازگشت به ترکیب یک موقعیت طلایی را با بدشانسی از دست داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمایت هواداران باعث شد با چهار گل گل گهر را شکست دهیم و از نظر من این گل‌ها را هواداران به حریف زدند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
عملکرد علیرضا بیرانوند و محسن فروزان سنگربانان گل‌گهر و پرسپولیس تاثیر بسیار زیادی در نتیجه بازی دو تیم خواهد داشت. به ویژه اگر کار به ضربات پنالتی بکشد.
سینا اسدبیگی، که یکی از زیباترین گل‌های فصل پرسپولیس را مقابل گل‌گهر به ثمر رسانده، امیدوار به درخشش دوباره در ترکیب این تیم است.
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس کرمان رفت که این بازی ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
محمد عباس‌زاده دقایقی پس از ورودش به زمین یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد.
محمد عباس‌زاده دقایقی پس از ورودش به زمین یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد.
مهاجم پرسپولیس بعد از هفته‌ها و ماه‌ها ناکامی در گلزنی موفق شد در جدال با نفت مسجدسلیمان به خوبی از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهره برد و نام خود را به عنوان گلزن این بازی ثبت کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با غلبه بر قعرنشین جدول، هم امتیاز با سپاهان شد اما برای نشستن بر صدر چندگل کم آورد.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی باز هم یک گل حاشیه‌ساز از هوادار دریافت کرد که توسط جواد محمدی به ثمر رسید.
بیش از نیمی از گل‌های تیم پرسپولیس را ۳ بازیکن خارجی این تیم به ثمر رسانده اند.
تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم که تکلیف صدرنشین را مشخص می‌کرد، با درخشش دو جوان خود گل‌گهر را شکست داد و صدر جدول را از رقیب سنتی‌اش پس گرفت.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
مهاجم جوان پرسپولیس مدعی است به زودی هواداران بار دیگر نام او را بعد از ثبت گل‌های ویژه‌اش فریاد خواهند زد.
مهاجمان محبوب استقلال و پرسپولیس اکنون در قامت مدیران آکادمی دو باشگاه، به دنبال شناسایی و معرفی ستاره‌های آینده این دو باشگاه هستند.
پرسپولیسی‌ها درحالی فصل گذشته آمار خوبی در گل‌های خورده نداشتند، حالا تیمی مستحکم در خط دفاع هستند.
علی پروین قطعا یکی از نشان های اصلی باشگاه پرسپولیس و اسطوره قرمزهای ایران است. او در چنین روزی از فوتبال خداحافظی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ